Tanúsítvány a digitális marketing és média
ISB International School Of Business Dublin
Kulcs információ
Campus helye
Dublin, Írország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 szemeszter
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a program célja a graduális üzleti diákok, akik különös érdeklődést az új és gyorsan változó digitális világban a marketing és a média. Ez a külföldi tanulmányi programot időtartama három hónap. A program biztosít a hallgatók ismereteket és gyakorlati készségeket és épít a korábbi ismeretek, kommunikációs és gazdaság egy multi-kulturális kontextusban.
Modulok
- digitális marketing
- Digitális Média
- Management Szervezetek
- Szociális és gazdasági szempontok, Írország
- Üzleti kommunikációs készségek
- Digitális Marketing & Media Project
digitális marketing
A modul célja, az, hogy a nemzetközi tanulók megismerése és megértése a szerepe és funkciója a digitális marketing és eszközöket tervezni, végrehajtani, elemzi és értékeli a digitális marketing kampány.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Ismertesse az ír Digital Marketing táj és annak jövőbeni trendeket.
- Határozza meg az elméletek, szerepek és funkciók a fő digitális csatornák és a szociális média.
- Jelentőségének elismerése és jellemzői a digitális marketing keretében szélesebb marketing kommunikációs funkciót.
- Beszéljétek meg a kapcsolatát a digitális marketing és a fogyasztói trendek magatartás és médiahasználat.
- Magyarázza el a fő elméletek, fogalmak, módszerek és alkalmazások a digitális marketing hatékonyan lehet fejleszteni kell tervezni és végrehajtani a digitális marketing stratégia az ír piacon.
Digitális Média
A modul célja, hogy a diákok tisztában legyenek a fejlődés és szerepét a digitális média a modern, fogyasztói társadalom. Azt is, hogy a diákok ismerete és használata a gyakorlati eszközöket kell dolgozni a digitális médiát a média vagy üzleti szempontból, beleértve a tapasztalat a multimédiás tartalmak audio és video.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Vonatkoznak a digitális média gyakorlat és elmélet az üzleti és fogyasztói alkalmazások.
- Jelentőségének elismerése és fejlesztések, beleértve a fogyasztás, a digitális média keretek és struktúrák.
- Beszéljétek etikai és szabályozási kérdések származó "tartalom mindenhol" kultúra.
- Készítsen példák különböző audio és video'rich média tartalmát, és megjeleníti kompetencia digitális média szoftver.
- Közli a hatékony felhasználását az adott digitális média egy szélesebb marketing kommunikációs kampány.
Management Szervezetek
A modul célja, hogy megismertesse a nemzetközi tanulók az elmélet, elvek, gyakorlatok, szerepek és funkciók a menedzsment és szervezetek az ír üzleti környezetben.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Határozza meg a különböző definíciók és elméletek az irányítás, ismerjék fel finomságok és értékelik a történelmi fejlődés és a fundamentumok a vállalati végrehajtását.
- Label, leírására és alkalmazza eszközök, mint PESTEL és SWOT elemzés, Portásnak öt erők és az érték / ellátási lánc fogalmak.
- Határozza meg, és megvitassák, a világos vállalati példák kulcsfontosságú menedzsment tudományok, mint például: a szervezeti struktúra és kultúra, a vezetés, a csapat-munka, az etika és a CSR, a döntéshozatal és a konfliktuskezelés.
- Magyarázza el, hogyan végrehajtását hagyományos funkciókat, eszközök és tudományágak befolyásolja a szervezeti struktúra, a kultúra és a belső és külső környezetben.
Szociális és gazdasági szempontok, Írország
Ez a modul célja, hogy tájékoztassa és fokozza a társadalmi-kulturális megbecsülése Írország nemzetközi tanulók, és lehetővé teszi számukra, hogy szabványos gazdasági eszközöket, hogy vizsgálja meg és értékelje az alapvető szempontjai az ír gazdaság.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Beszéljétek meg a társadalmi-kulturális, politikai és gazdasági dimenziói a mai Írország, hasonlóságok és ellentétek, és a tanuló származási országában
- Határozza meg a jelentősebb civilizációk, hatásokkal és események formálták a társadalom, a politika és a gazdaság a mai Írország
- Megmagyarázni az eredetét a konfliktus Észak-Írország és az elért eredményeket, mivel a 1990-es
- Magyarázza a szerepe az ír nyelv a modern Írország, és értékeli az okok a csökkenő felhasználás
- Magyarázza a standard eszközök által használt közgazdászok elemzése bizonyos szempontból egy nemzetgazdaság, és fedezze fel alkalmazhatósága szempontjait az ír gazdaság
- Beszéljétek okait és következményeit Írország felemelkedése gazdasági előtérbe, mint a kelta tigris gazdaság és az azt követő összeomlás
- Megvizsgálják és megvitassák a legfontosabb kortárs kérdéseket és lehetőségeket kapcsolatban ír szociális és gazdaságpolitika
Üzleti kommunikációs készség
A modul célja, hogy lehetővé tegye a nemzetközi diákok kommunikálni angol nyelven világosan és hatóság, alkalmazzanak írásbeli, elektronikus, verbális és non-verbális kommunikációs készségek számos üzleti beállításokat és helyzetekben.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Fejleszteni annak megértését elveinek hatékony kommunikáció elméleti és gyakorlati alkalmazások az angol nyelvű üzleti kommunikáció
- Értékeld elsődleges, nem tudományos üzleti célú szövegek és önállóan generál mért és csuklós válasz
- Készítsen, script és szállít a közönség-orientált üzleti prezentáció, a megfelelő szókincs, grafikonok, táblázatok és egyéb vizuális / elektronikai segédeszközök
- Világosan és tömören írásos üzleti angol, betartva a vonatkozó elrendezés, egyezmények és stílusok e-mailek, levelek, jelentések és promóciós szórólapok
- Kommunikálnak megfelelően és meggyőzően a szóbeli angol, beleértve a beszélgetésben, vitában, interjúk, találkozók és tárgyalások
- Különbséget a különböző nyelvi regiszterek üzleti környezetben (formális, informális, rögtönzött) a tervezett és nem-megjósolt élethű üzleti forgatókönyvek, mint az üzleti tárgyalások és a színlelt termék bólintó
- Hatékonyan kommunikálni egy csapat
Digitális Marketing & Media Project
Ez a modul célja, hogy alapvető része, amely megkönnyíti a tanulók megszilárdításában kulcsfontosságú szál a Digital Marketing & Media program integratív projekt.
A sikeres befejezése után a modul tanulók legyenek képesek:
- Ismerjék és alkalmazzák a kereszt fegyelmi relevanciáját elért tanulási a többi digitális marketing és Digital Media program modulokat.
- Fordítás a tudományos elmélet alapját képező digitális marketing és Digital Media egy alkalmazott jellegét létrehozásával reális ipari szabvány a digitális kommunikációs kampány.
- Kommunikálni egy javaslatot a reális ipari szabványos esemény, amely bemutatja a hatékony digitális marketing kampány, és végrehajtják a megfelelő digitális média stratégiák.
- Magyarázza el, hogyan kiválasztott digitális marketing és a digitális média stratégiákat kell és lehet alkalmazni hatékonyan együtt egy olyan iparágban környezetben.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing diploma (digitális elkötelezettségi stratégia)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Reklám szakos diploma – kreatív és digitális stratégia
- Toronto, Kanada
Algebra Nyári Iskola
- Zagreb, Horvátország