Értékesítés és marketing, egyetemi 1. és 2. év (4. és 5. szint)
Kingsgate International College
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 500 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 4. és 5. szintű tanfolyamok együtt: 8500 font online tanulmány, 12000 font az egyetemi tanulmányokért; Egységes szint: 5400 font az online tanulmányokért, 9000 font az egyetemi tanulmányokért
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az Undergraduate 4 (értékesítés és marketing) és az 5. szint (kiterjesztett menedzsment diploma) egy 240 kredit tanfolyam, amelynek célja a hallgatók felgyorsítása a társult értékesítési és marketing alapképzés utolsó évéig, amelyet vagy az Egyesült Királyságban lehet teljesíteni egyetemen az egyetemen vagy távoktatás útján.
A 4. szintű modulok és a kurzusok feladata egyenértékű az egyetemi diploma első évével, és az 5. szintű modulok és feladatok egyenértékűek az egyetemi diploma második évével.
Ez a tanfolyam 10 4. szintű modulból (120 kredit) és 10 5. szintű modulból (120 kredit) áll, mindegyik szint 10 írásbeli feladatot is tartalmaz. Ha egy hallgató úgy dönt, hogy csak a 4. szinten tanul, akkor 120 kreditet kap, és felmentést kérhet az egyetemi diploma tanfolyamának első évétől.
Mindegyik modul körülbelül 40 irányított tanulási órát tartalmaz, további 30-50 órás opcionális tananyaggal. Ezek az anyagok tartalmazzák az ajánlott gyakorlatokat, ajánlott olvasmányokat és internetes forrásokat.
Hogyan értékelhetem?
Az értékelés a Kingsgate International Colleg e-n nagyon egyszerű folyamat:
- Miután befejezte az online modult, elvégeznie kell egy online értékelést. Ez az értékelés 30 feleletválasztós kérdést tartalmaz. Egy órája lesz arra, hogy megválaszolja ezeket a kérdéseket, amelyekre ötös sorozatban válaszolunk, így bőven lesz időd megvizsgálni és szerkeszteni válaszaidat. Egy óra múlva a teszt automatikusan időtúllép.
- A teszt befejezése után az eredményei azonnal megjelennek. Ha megfelelt, megkapja a teljesítési igazolást. Ha nem teljesítette, akkor értesítést kap egy „utalásról”, ahol megmondják, hogyan kell újra elvégezni a modul értékelését 30 font költséggel. Ezeket a modulokat a saját ütemében töltheti ki, mivel a tanfolyam elvégzésére nincs határidő.
- Amikor az online modulok sikeresen befejeződtek, elvégezheti a Kingsgate International College által biztosított utolsó írásbeli feladatokat, amelyek tesztelik tudását és megértését a modulokkal kapcsolatban. E nyolc feladat sikeres elvégzése után megkapja az oklevelet (az odaítélő szervezettől).
- Majd lesz pályázhatnak progresszió rá egy Top-up során egy elismert brit egyetemen on-campus vagy távoktatásban.
Tandíjak
A 4. és az 5. szintű tanfolyamokra történő beiratkozás díja 8500 font az online tanulmányokért vagy 12000 font az egyetemi tanulmányokért . Alternatív megoldásként a hallgatók beiratkozhatnak egyetlen szintre (4. vagy 5. szint) 5400 font online tanulmányért vagy 9000 fontos egyetemi tanulmányért .
A diákok a következő módszerek valamelyikével fizethetnek:
- Hitel- vagy bankkártya
- Banki átutalás
- Kamatmentes Havi részletek
- Paypal
- nyugati Únió
Mit tartalmaz a kurzusom költsége?
- Minden tananyag, beleértve az online modulokat és az írásbeli feladatokat.
- Személyes oktatói támogatás 1-2-1 Skype munkameneten
- Dedikált tanulói támogatás
- Hozzáférés egy online szociális tanulási fórumhoz
- Feladatjelzés és visszajelzés
- INGYENES NUS Extra kártya £ 12.00 értékben
- INGYENES laptop
- Az ingyenes önéletrajzírás segíti a kurzus befejezését.
Egyetemi feltöltés
Ha úgy dönt, hogy egy teljes akkreditált brit egyetemen keresztül teljes egyetemi diplomát szerez, az alábbiakban felsoroljuk a költségeket. Felhívjuk figyelmét, hogy az alábbi költségek csak távoktatásra / online. Lehetősége van az egyetemen végezni, a költségek attól függően változnak, hogy melyik egyetemen választotta az utolsó évet.
Northampton Egyetem
- BA (Hons) az üzleti és menedzsment-feltöltésnél - 3800 font
- BSc (Hons) a nemzetközi számviteli feltöltésben - 3800 font
Derby Egyetem
- Egyetemi BA felső szintje - £ 4400
Worcester Egyetem
- BA (Hons) Üzletvezetés Final Year Top-up - £ 4000
A sunderlandi egyetem - az egyetemen
- BA (Hons) Üzlet és menedzsment (3. év) - 9250 font
Coventry Egyetem
- BA (Hons) Top-up - progresszió az ATHE 5. szintű kibővített diplomája a vezetésnél, díj 9.560 £
Boltoni Egyetem
- BA (Hons) Top-up, díj £ 10,250, időtartam 2 félév
Új Buckinghamshire Egyetem
- BA (Hons) Feltöltés, díj 3000 font
Dél-Kereszt Egyetem
- Bachelor of Business.
- Bachelor of Business Administration.
- Bachelor of Business az egyezmény és esemény menedzsment.
Jogosult vagyok erre a programra?
A 4. szintű tanfolyamra való felvételhez legalább 18 évesnek és teljes középfokú végzettséggel kell rendelkeznie. Az 5. szintű tanfolyamra való felvétel előtt el kell érnie a 4. vagy azzal egyenértékű szintet.
4. szintű modul
Az üzleti környezet
Mi jut eszedbe, amikor a „környezet” szóra gondolsz? Valószínűleg a környékre, valamint a környék adottságaira és hatásaira gondol. Hasonlóképpen, az üzleti környezet utal a szervezet környezetére - annak külső környezetére, valamint belső környezetére.
Ügyfelek és Ügyfélszolgálat
Ez a modul azzal kezdődik, hogy megvizsgálja az ügyfeleket, és hogyan hoz döntést a vásárlásairól. Milyen tényezőket gondolnak a csokoládé bár, zöldség, könyv, hűtőszekrény vagy ház vásárlása során? Hogyan döntik el a vállalatok, hogy melyik vállalatot használják új számítógépes rendszer vásárlásakor? Mielőtt elkezdene piacra dobni az embereket, világos ötletekkel kell rendelkeznie arról, hogy hogyan gondolkodnak, és megértsék azokat a tulajdonságokat és előnyöket, amelyeket keresnek.
Marketing mix
A marketing területén egy vállalat kétféle változóval áll szemben. Először is vannak a külső környezettel társított változók; a szervezetet körülvevő környezet, amely a makrokörnyezetből (a politikai, gazdasági, szociokulturális, technológiai dimenziókból álló tág környezet) és a mikrokörnyezetből áll (az ipar versenystruktúrája, amelyben a vállalat működik). Egy vállalatnak nincs közvetlen irányítása ezen külső változók felett. A második változókészlet operatív változókat tartalmaz; tényezők, amelyek felett a vállalat teljes ellenőrzést gyakorol.
Marketing és értékesítés tervezés
A marketing és az értékesítés alapvető fontosságú az üzleti életben, bármilyen szektorban is. A magánszektorban elfogadott, hogy a marketing és az értékesítés megtervezése elengedhetetlen a nyereségesség és a piaci siker eléréséhez. A közszférában és a jótékonysági szektorban nem a profitszerzésen van a hangsúly, hanem az ügyfelek (vagy tágabb értelemben az érdekelt felek) elégedettségén. A marketing egyre nagyobb szerepet játszik a nonprofit szektorban a kérdések tudatosításában és az okok előmozdításában, nemcsak az ügyfelek (címzettek), hanem az adományozók szemszögéből is.
IT az üzleti életben
Világos bizonyíték van arra, hogy az informatika versenyelőnyt nyújt, függetlenül attól, hogy az üzleti szférát egy szervezet működteti.
Az előny elérése érdekében a vezetőknek tudniuk kell, hogyan lehet az informatikát használni a belső és külső folyamatokban, hogy jobb értéket biztosítsanak a végfelhasználó számára.
Marketing menedzsmentje és használata
Ez a modul átfogó bevezetést nyújt a marketinghez. Célja, hogy releváns legyen a szervezetek irányításának és működésének a gazdaság számos különböző területén, beleértve azokat is, amelyek nem profit céljára működnek.
Ügyfelek és szükségleteik
A modern marketing célja az egyes vásárlók igényeinek és igényeinek azonosítása, majd kielégítése. Ez gyakran úgy valósul meg, hogy kapcsolatot alakít ki az ügyfelekkel, és ezeket a kapcsolatokat felhasználva kétirányú kommunikációt hoz létre a két fél között. Az ügyfél közli preferenciáit, az üzlet pedig olyan termékekkel kapcsolatos információkat, amelyek kielégítik az ügyfél igényeit és kívánságait.
E-marketing kommunikáció
A World Wide Web sikere és az internet és a kapcsolódó technológiák elterjedése forradalmasította a vállalatok üzleti tevékenységének módját. A legnyilvánvalóbb változás a hagyományos technológiák által nyújtott támogatás volt, például értékesítés, kommunikáció, ügyfélszolgálat és marketing.
Nagy teljesítményű értékesítés
A szervezet sikere számos tényezőtől függ, beleértve annak működését, marketingstratégiáját, humánerőforrás-gazdálkodását és értékesítését. Az egyik legáltalánosabb kritérium a szervezet sikerének értékeléséhez az értékesítés növekedése. Ez arra utal, hogy a szervezet megtartja meglévő ügyfeleit, de vonzza az érdeklődést az új piacok értékesítésével is.
Marketing stratégia
Hogyan alakulnak a szervezetek a komplex marketingkörnyezetben? Hogyan értékelik a lehetőségeket és a fenyegetéseket? Mely piacokat és szegmenseket célozzák meg, és miért? Milyen piaci pozíciók játszanak a szervezet erősségeivel? Milyen termékportfóliót kell fenntartani a hosszú távú értékhez? Ezek a kérdések egy része.
5. szintű modul
A vállalkozói menedzser
Mi az a vállalkozó? Vizsgálja meg a vállalkozói készségeket és minõségeket.
Szervezeti struktúrák
Miért vannak felépítve a szervezetek úgy, ahogy vannak? Mi határozza meg az optimális struktúrát, és hogyan különbözik a szervezetek között? Ebben a modulban a tanulók megvizsgálják a szervezeti struktúrát alkotó számos modellt és elméletet.
Gyakorlati számviteli elemzés
A tanulók teljesítik a fiókokban végzett feladatokat ebben a modulban, hogy megértsék, mit mondanak nekünk, és azokat az intézkedéseket, amelyek az elemzés csapódhatnak.
Üzleti tervezés és célbeállítás
Mi az a vállalkozás, amit elérni akar? Mit fog tenni? Hogyan fog megtenni? Ez a modul egyértelmű célok és világos tervek létrehozására összpontosít, hogy egyértelmű célt érjen el.
Politika és üzlet
A politika hatása az üzleti életre, és hogyan segítheti vagy akadályozhatja az üzletet. Ez a modul oktatja a hallgatókat a gazdasági hatásokról, az exportról és az állami támogatásról.
Üzleti jog
Fedezze fel a vezetők törvényes felelősségét, amikor a tanulók megvizsgálják az üzleti és üzleti vezetők jogszerűségét.
Kezelése a mai világban
Üzleti a modern világban. Ez a modul az irányításra és az esélyegyenlőségre összpontosít, mint az üzleti tevékenységet.
Teljesítmény-menedzsment
Ha megértjük, hogy az emberek és a vállalkozása folyamatosan javíthatja egymást, a tanulók áttekintik a jutalomstruktúrákat, a CPD-t, a képzést és a fejlesztést, hogy biztosítsák a nagy teljesítményt az üzleti életben.
Marketing és értékesítés tervezés
A tanulók elemezni fogják, hogy a piacok, az ügyfelek, a versenytársak és a termékek egy összetartó tervben találkozzanak.
Mennyiségi készségek
A modul sikeres befejezésekor a tanulók megismerik a számszerű feladatokat, és megértik, hogyan használják őket az üzleti környezetben. Az ATHE 4/5-es szintű továbbképzési oklevél 10 modulban és 8 írásbeli feladattal rendelkezik minden szinten. A modulok befejezésekor a diákok hozzáférést kapnak a feladatokhoz. A feladatok körülbelül 3000-5000 szóból állnak. A tanulóktól támogatást kapnak a modulok és feladatok a tanulási platform "Tutor" szakaszán keresztül.
Karrier
A 4-es egyetemi szintű (értékesítési és marketing) és 5. szintű (Bővített diploma menedzsment) és az akkreditált alapképzési program végső sikeres elvégzése biztosítja a hallgatóknak a megfelelő hitelesítő adatokat ahhoz, hogy folytassanak és pályázzanak a marketing, az értékesítés, a humán erőforrások, menedzsment vagy üzleti tanácsadás.
Mennyi időbe telik?
A tanulók nekik megfelelő ütemben tanulhatnak. A TIT-nél nincsenek időkorlátok vagy határidők. A tanulók bármikor, bármilyen sorrendben tanulmányozhatják a modulokat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Sales Diploma
- Online