Szállodai és vendéglátói diploma, egyetemi 1. és 2. évfolyam (4. és 5. szint)
Kingsgate International College
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 500 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 4. és 5. szintű tanfolyamok együtt: 8500 font online tanulmány, 12000 font az egyetemi tanulmányokért; Egy szint: 5400 font
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Készüljön fel az izgalmas pályára a vendéglátóiparban az online Hotel Management tanfolyamon keresztül.
Online vendéglátás-menedzsment programunk hallgatói 4/5 - ös szintű 240 kredit tanfolyamon vesznek részt, amelynek célja, hogy felkészítse a hallgatókat a Hospitality ipar hozzáértő alkalmazottjának megszerzéséhez szükséges képességekkel. A Hotel Management program során a hallgatók képesek lesznek elérni oktatói támogatást és webes szemináriumokat, társadalmi tanulási fórumot és további anyagokat, amelyek elősegítik diplomájuk kitöltését.
Mindegyik modul 40 irányított tanórából áll, további 30-50 órás opcionális anyagokkal, amelyek ajánlott gyakorlatokból, ajánlott leolvasásokból, internetes forrásokból és önellenőrzési feladatokból állnak.
Az online értékelések és az írásbeli feladatok átadása után a hallgatók ATHE diplomával rendelkeznek, és képesek legyek egy felsőfokú diplomára.
Tandíjak
A 4. és 5. szintű tanfolyamokra történő beiratkozás díja 8500 font online tanulmány és 12000 font az egyetemi tanulmányokért . Alternatív megoldásként a diákok beiratkozhatnak egy szintre (4. vagy 5. szint), egyenként 5400 fontért .
A diákok a következő módszerek valamelyikével fizethetnek:
- Hitel- vagy bankkártya
- Banki átutalás
- Kamatmentes havidíjak
- Paypal
- nyugati Únió
Mit tartalmaz a kurzusom költsége?
- Minden tananyag, beleértve az online modulokat és az írásbeli feladatokat.
- Személyes oktatói támogatás 1-2-1 Skype munkameneten
- Dedikált tanulói támogatás
- Hozzáférés egy online szociális tanulási fórumhoz
- Feladatjelzés és visszajelzés
- INGYENES NUS Extra kártya £ 12.00 értékben
- INGYENES laptop
- Az ingyenes önéletrajzírás segíti a kurzus befejezését.
Jogosult vagyok erre a programra?
A 4. szintű tanfolyamra való felvételhez legalább 18 évesnek és teljes középfokú végzettséggel kell rendelkeznie. Az 5. szintre való regisztráció előtt teljesítenie kell a 4. szintet.
Egyetemi feltöltés
A kurzus befejeztével a hallgatóknak lehetőségük van egy diploma harmadik évének (BA Top-up) elvégzésére számos brit egyetemen. A feltöltési program online vagy az egyetemen tanulmányozható.
A hallgatók bármelyik BA-feltöltést kínáló egyetemre jelentkezhetnek, az alábbiakban felsorolt egyetemek közül, amelyek a szálloda-vendéglátás BA-feltöltési programját kínálják:
Bournemouth Egyetem
- BA (Hons) Nemzetközi Vendéglátás és Turizmus Menedzsment
Közép-Lancashire Egyetem
- Menedzsment a vendéglátásban BA - Feltöltés
Sunderlandi Egyetem
- Nemzetközi Turizmus és Vendéglátás Menedzsment (Top-Up) BSc (Hons)
University of Northampton
- Nemzetközi turisztikai menedzsment (top-up) BA
4. szintű modul
Élelmiszer- és italműveletek
A hallgatók megismerik az élelmiszer- és italfogyasztás folyamatát, beleértve az élelmiszer- és italgyártás és -szolgáltatás gyakorlati szempontjait is.
Élelmiszerbiztonság és higiénia
A diákok megértik, hogy be kell tartaniuk a szabályokat, és hatékonyan kell kezelniük az élelmiszerbiztonság biztosításának eljárásait.
Szállodai vendéglátás és vendéglátás
A diákok megértik a háztartási részleg szerepét a vendéglátás környezetében. Ez az egység fel fogja ismerni a háztartási részleg fontosságát és a vendéglátóipari tevékenységre gyakorolt hatását.
Vevőszolgálat
A hallgatók képesek lesznek megérteni az ügyfélközpontú vendéglátóhely jelentőségét versenyképes környezetben azáltal, hogy kutatást végeznek az ügyfelek igényeivel és elvárásaival kapcsolatban. A hallgatók emellett készségeket is elsajátítanak a kiváló ügyfélszolgálat biztosítására és az ügyfelek elvárásainak túllépésének előnyeinek értékelésére.
Front Office műveletek
A diákok megértik a front office részleg szerepét vendéglátóipari környezetben. Ez az egység fel fogja ismerni a front office részleg fontosságát és az általános vendégszeretettel kapcsolatos hatását.
Bevezetés a pénzügyekbe
A hallgatók megértik a vendéglátás költségeinek elveit és a felhasznált kulcsfontosságú pénzügyi kimutatások tartalmát, valamint az ezek elkészítéséhez és elemzéséhez használt alapvető számviteli technikákat.
Globális turizmus és vendéglátás
A diákok meg fogják érteni a globális idegenforgalmi és vendéglátóipar méretét és hatókörét. Az egység megvizsgálja a befolyásoló hatásokat és a márkák növekedését a nemzetközi piacokon.
értékesítés
A hallgatók képesek lesznek megérteni a marketing koncepció kulcsfontosságú elveit, és a marketing mix szerepét a vendéglátás iparához kapcsolni. A diákok megértik a marketing ciklust, és képesek lesznek egy promóciós kampányt kidolgozni.
Dolgozói elkötelezettség
A hallgatók meg fogják érteni a munkavállalói elkötelezettség fogalmát és a legfontosabb összetevőket. A hallgatók képesek lesznek felmérni, hogy a munkavállalói szerepvállalás hogyan befolyásolhatja a teljes üzleti teljesítményt konkrét stratégiák és gyakorlatok bevezetésével.
Képzés és CPD
A hallgatók különféle módszereket használhatnak a vendéglátóhelyi képzés szükségességének azonosítására. A hallgatók meg fogják érteni, hogy az egyének hogyan tanulnak különböző módon, és mennyire fontos a leghatékonyabb képzési módszer kiválasztása. A hallgatók ezután képesek lesznek megtervezni, megtervezni, lebonyolítani és értékelni egy edzés vagy program hatékonyságát. A hallgatók megismerkednek a folyamatos szakmai fejlődés fogalmával, valamint annak szükségességével és relevanciájával egy vendéglátói környezetben is.
5. szintű modul
Élelmiszer és ital ellátási lánc menedzsment
A diákok megértik az ellátási lánc rendszerét és eljárásait, és azt, hogy a szervezetek hogyan használják ezeket az élelmiszerek és italok beszerzésére, előállítására és elkészítésére a vendéglátóiparban mind hazai, mind globális szinten. Ez a készülék bemutatja, hogy az ellátási lánc menedzsmentje nélkülözhetetlen a hatékony működéshez és a versenyelőny eléréséhez.
Minőség ellenőrzés
A hallgatók képesek lesznek megérteni a minőség és a minőség menedzsment fogalmát, és alkalmazzák azt vendéglátóipari környezetben. A hallgatók képesek lesznek elemezni, értékelni és megvalósítani a vendéglátóipari szervezet minőségirányítási rendszerét.
Események és konferencia menedzsment
A hallgatók meg fogják érteni azokat a működési kérdéseket, amelyek alapozzák a sikeres eseményeket és a konferencia menedzselését Ez az egység az események széles körét vizsgálja, és megvitatja az érintett folyamatokat és megfontolásokat.
Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje
A hallgatók megértik az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) jelentőségét a vendéglátó szervezetek számára, és felismerik a hatékonyság biztosításához szükséges folyamatokat.
Az emberek kezelése
A hallgatók megismerhetik a vezetői magatartás legfontosabb alapelveit, valamint a vezetői stílusok, szerepek, felelősségek, jellemzők és készségek széles skáláját. A hallgatók képesek lesznek megérteni a különböző szervezeti struktúrák hatékonyságát azáltal, hogy tanulmányozzák a dizájnt és a kultúrát egy vendéglátóipari környezetben.
Az emberi erőforrás menedzsment aktuális kérdései
A hallgatók képesek lesznek megérteni az emberi erőforrás menedzsment (HRM) alapelveit és az aktuális kérdéseket. Az emberi erőforrás menedzsereknek figyelembe kell venniük szerepük és felelősségük ellátása során. A hallgatók megértik azt is, hogy a jelenlegi jogszabályok hogyan befolyásolják a szálloda- és vendéglátás menedzsment HR funkcióját.
Bevételkezelés
A hallgatók meg fogják érteni, hogy melyek a bevételkezelés legfontosabb elemei, és ez hogyan befolyásolja a szállodai szobák árképzését. A hallgatók képesek lesznek bevezetni a hozamkezelés gyakorlatait egy szállodában, és túlfoglalási szabályokat határozhatnak meg.
A vállalati társadalmi felelősségvállalás
A hallgatók képesek lesznek megérteni a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és a fenntartható fejlődés alapelveit. A hallgatók megismerik a szállodák társadalmi, kulturális és környezeti tényezőkre gyakorolt hatását, valamint azt, hogy a szállodaipar hogyan tud változást hozni a fenntarthatóbb gyakorlatok és eljárások bevezetésével.
Kortárs kérdések
A diákok meg fogják érteni a jelenlegi és a potenciális kortárs kérdések jellegét és hatását, amelyek befolyásolják a vendéglátás iparát. Ez az egység bizonyítja, hogy a szervezetek rugalmasak és alkalmazkodniuk kell a gyorsan változó környezethez és az ügyfelek igényeihez.
Üzleti tervezés
A diákok megértik, hogyan hozzanak létre egy üzleti tervet egy szállodai vagy vendéglátó szervezet számára. A hallgatók megtudják, hogy hol található az üzlet a jelenlegi piacon, mérik a teljesítményt, és javaslatot tesznek a növekedés lehetőségeire.
Karrier
A vendéglátás-menedzsment diplomájához kapcsolódó tanulmányaik során a hallgatók készségeket szereznek az élelmiszer- és italellátási lánc menedzsmentjében, a számvitelben és a költségellenőrzésben, a szállodai és szabadidős marketingben és még sok másban. A tanfolyam sikeres befejezése után a hallgatók pozíciókat tölthetnek be szállodákban, éttermekben, üdülőhelyeken és a szálloda- és vendéglátóipar egyéb kapcsolódó ingatlanjaiban.
Mennyi időbe telik?
A tanulók nekik megfelelő ütemben tanulhatnak. A TIT-nél nincsenek időkorlátok vagy határidők. A tanulók bármikor, bármilyen sorrendben tanulmányozhatják a modulokat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Diploma in Hotel & Tourism Programme
- Bad Vöslau, Ausztria
Szállodaüzemeltetési oklevél
- Suzhou, Kína
Hospitality - Hotel Operations Management
- Online Canada