Diploma a játékművészetben
LaSalle College Vancouver
Kulcs információ
Campus helye
Vancouver, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A játék elmélete
A Game Art and Design Diploma programban résztvevő hallgatók sziklaszilárd készségeket építenek a tervezés, a szinttervezés, a játék szkriptek, az írásos kommunikáció, valamint a 2D és a 3D művészet terén. A diákok megtanulják, hogy professzionális tervdokumentációt, tervezési játékokat, játékrendszereket, játékszerkezeteket és szintű környezeteket írjanak, valamint tudásukat alkalmazzák saját interaktív élményeik megteremtésére. A hallgatóknak lehetőségük van arra is, hogy professzionális minőségű termelési munkát fejlesszenek ki egy portfolió projektben.
A tanfolyam céljai
A diplomások megmutatják:
- az alapszintű tervezési kurzusokból tanult koncepciók alkalmazása: Játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípusok készítése, játékrendszerek tervezése, szinttervezés, felhasználói felület kialakítása, üzleti követelmények tervezése, szkriptek és művészet.
- Alkalmazott technikai ismeretek a szkriptek, a tervezőeszközök és a szoftverek terén az aktuális iparági szabványoknak megfelelően.
- a játéktervezés, a rendszertervezés, a szinttervezés, a felhasználói felület kialakítása, a felhasználói élménytervezés, a platformspecifikus tervezés és az ingyenes játéktervezés gyakorlati megértése és alkalmazása.
- professzionalizmus a minőségi játéktervezési projektek konceptualizálása, tervezése, végrehajtása és megvalósítása révén, amelyek a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően a capstone projekt és az ön promóciós csomag felé vezetnek.
- a játékgyártó vezetékek irányítási és fejlesztési szempontjainak ismerete, valamint a tervezés, a költségvetés, a specifikációk, a korlátok, a hatókör, a csapatmunka, a problémamegoldás és a piacra kész játék elkészítéséhez szükséges határidők ismerete.
- képes a csapatalapú játékfejlesztési projekteken dolgozni.
Áttekintés
Ez a program 105 kreditből áll, 7 kifejezést, 1540 órát.
Tanfolyamlista
1. feltétel
- Digitális képalkotás
- Játékok története
- Bevezetés a játéktervezésbe
- Bevezetés a parancsfájlokba
- Mini játékok és prototípusok
2. feltétel
- Ingyenes játéktervezés
- Játéktervezés
- Bevezetés a szinttervezésbe
- Scripting
- UI | UX Design
3. kifejezés
- Alapvető 3D fogalmak
- Portfólió I
- Speciális parancsfájlok
- Szint Tervezés
- Játéktervezés az üzleti életben
4. időtartam
- Előtermelés és projektmenedzsment
- Játéktervezés platformok számára
- Játékkutatás és kritikus elemzés
- Fejlett játéktervezés
- választási
5. kifejezés
- I. termelési csapat
- Senior projekt
- Kritikus játéktervezés
- választási
6. kifejezés
- II. Termelési csapat
- Capstone projekt
- Választható x 2
7. kifejezés
- Utómunka
- Végső Capstone projekt
- Portfólió II
- választási
Foglalkoztatás
A diplomások rendelkezésére állnak olyan képzések és készségek, amelyek szükségesek a videojáték-ipar tervezési pozícióinak megszerzéséhez, mint például a játéktervező, a játéktervező, a rendszertervező, a szinttervező, a küldetés scripter, a szabadon játszható prototípus-tervező, a szabadon játszható gyártás tervezője, ingyenes - az élő opciók tervezőjéhez, az asszisztens gyártóhoz és a tesztelőhöz.
Karrierlehetőségek
A diplomások megkapják a szükséges képzést a videojáték-ipar tervezési pozícióinak megszerzéséhez az ilyen igény szerinti pozíciókban, mint játéktervező, játéktervező, rendszerek tervezője, szinttervezője, küldetésszkriptje, ingyenesen játszható prototípus-tervező, ingyenes játék. termelési tervező, szabadon játszható élő opciók tervezője, gyártó-asszisztens és tesztelő.
Hitelesítő adatok
Oklevél
Ezt a programot a Fejlett Oktatási Minisztérium, a készségek szakképzési intézménye (PTIB) hivatalvezetője hagyta jóvá.
A részletek
- Felkészíti a tanulókat a játékban, filmben, TV-ben és azon túl
- A program 105 kreditből áll hét feltételből
- Az iparági szakértők gyakorlati képzése
- Építsen portfóliót a munka bemutatására
- Innovatív oktatás a legmodernebb környezetben
- Végzős hallgatók diplomát kapnak
Pályakezdő tanulás
- Az alapszintű tervezési kurzusok koncepcióinak alkalmazása: játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípusok és a játéktervezés valamennyi aspektusa.
- A szkriptek, a tervezési eszközök és a szoftver műszaki ismerete a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően.
- A professzionalizmus minőségi játéktervezési projektek konceptualizálásával, tervezésével, végrehajtásával és megvalósításával jár, amelyek a capstone projekt és az önfejlesztési csomag felé vezetnek.
- Képesség a csapatalapú játékfejlesztési projekteken és a piacra kész játék elkészítéséhez szükséges határidőkön.
Ebben a diploma programban a diákok megismerik a játékgyártás irányítási és fejlesztési szempontjait, és ismerik a tervezés, a költségvetés, a specifikációk, a korlátok, a hatókör, a csapatmunka és a problémamegoldás ismereteit.
Ki kéne jelentkezni?
Diákok közvetlenül a középiskolából, vagy érett diákok, akik készen állnak a karrier megváltoztatására, vagy azokra a készségekre, amelyekkel rendelkeznek.
- Részlet-orientált hirdetések, azzal a vágysal, hogy képzeletüket a nagy képernyőre vigyék
- Érdekli a tervezés, a rajz, a technológia
- Szívesen tanulhat a programozással és a tervezéssel kapcsolatos új készségek
- Számítógépes hozzáértés és a különböző programok ismerete
- Azok, akik értékelik a kreatív törekvések egyesítését gyakorlati alkalmazásokkal, egy izgalmas karrierre
Ideális Diákok
Ki kéne jelentkezni?
Diákok közvetlenül a középiskolából, vagy érett diákok, akik készen állnak a karrier megváltoztatására, vagy azokra a készségekre, amelyekkel rendelkeznek.
- Részlet-orientált hirdetések, azzal a vágysal, hogy képzeletüket a nagy képernyőre vigyék
- Érdekli a tervezés, a rajz, a technológia
- Szívesen tanulhat a programozással és a tervezéssel kapcsolatos új készségek
- Számítógépes hozzáértés és a különböző programok ismerete
- Azok, akik értékelik az egyesülő kreatív törekvések gyakorlati alkalmazásával az izgalmas karriert
Tanterv
Áttekintés
Ez a program 105 kreditből áll, 7 kifejezést, 1540 órát.
Tanfolyamlista
1. feltétel
- Digitális képalkotás
- Játékok története
- Bevezetés a játéktervezésbe
- Bevezetés a parancsfájlokba
- Mini játékok és prototípusok
2. feltétel
- Ingyenes játéktervezés
- Játéktervezés
- Bevezetés a szinttervezésbe
- Scripting
- UI | UX Design
3. kifejezés
- Alapvető 3D fogalmak
- Portfólió I
- Speciális parancsfájlok
- Szint Tervezés
- Játéktervezés az üzleti életben
4. időtartam
- Előtermelés és projektmenedzsment
- Játéktervezés platformok számára
- Játékkutatás és kritikus elemzés
- Fejlett játéktervezés
- választási
5. kifejezés
- I. termelési csapat
- Senior projekt
- Kritikus játéktervezés
- választási
6. kifejezés
- II. Termelési csapat
- Capstone projekt
- Választható x 2
7. kifejezés
- Utómunka
- Végső Capstone projekt
- Portfólió II
- választási
Hitelesítő adatok
Oklevél
Ezt a programot a felsőoktatási, szakképzési és képzési minisztérium magánképző intézményi fiókjának (PTIB) nyilvántartója hagyta jóvá.
A részletek
- Felkészíti a diákokat a játékra, filmre, TV -re és azon túl dolgozni
- A program 105 kreditből áll, hét kifejezés alatt
- Az iparági szakértők gyakorlati képzése
- Építsen portfóliót a munka bemutatására
- Innovatív oktatás a legmodernebb környezetben
- Végzős hallgatók diplomát kapnak
Pályakezdő tanulás
- Az alapítványi szintű tervezési tanfolyamok koncepcióinak alkalmazása: játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípus-készítés és a játéktervezés minden aspektusa.
- A szkriptek, a tervezési eszközök és a szoftver műszaki ismerete a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően.
- A professzionalizmus minőségi játéktervezési projektek konceptualizálásával, tervezésével, végrehajtásával és megvalósításával jár, amelyek a capstone projekt és az önfejlesztési csomag felé vezetnek.
- Képesség a csapatalapú játékfejlesztési projekteken és a piacra kész játék elkészítéséhez szükséges határidőkön.
Ebben a diploma programban a diákok megismerik a játékgyártás irányítási és fejlesztési szempontjait, és ismerik a tervezés, a költségvetés, a specifikációk, a korlátok, a hatókör, a csapatmunka és a problémamegoldás ismereteit.
A program eredménye
A tanfolyam céljai
A diplomások megmutatják:
- az alapítványi szintű tervezési tanfolyamok tanult fogalmainak alkalmazása: Játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípus-készítés, játékrendszerek tervezése, szinttervezés, felhasználói felület tervezése, üzleti követelményeknek megfelelő tervezés, valamint forgatókönyvírás és művészet.
- Alkalmazott technikai ismeretek a szkriptek, a tervezőeszközök és a szoftverek terén az aktuális iparági szabványoknak megfelelően.
- a játéktervezés, a rendszertervezés, a szinttervezés, a felhasználói felület kialakítása, a felhasználói élménytervezés, a platformspecifikus tervezés és az ingyenes játéktervezés gyakorlati megértése és alkalmazása.
- professzionalizmus a minőségi játéktervezési projektek koncepcionálásának, tervezésének, kivitelezésének és megvalósításának folyamatán keresztül, amely a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően a csúcsprojekt és az önreklám-csomag felé vezet.
- a játékgyártási folyamat menedzsment és fejlesztési szempontjainak ismerete, valamint a tervezés, a költségvetés, a specifikációk, a korlátozások, a hatókör, a csapatmunka, a problémamegoldás és a piacra kész játék készítésének határideje.
- képes a csapatalapú játékfejlesztési projekteken dolgozni.
Karrierlehetőségek
Foglalkoztatás
A diplomások rendelkezésére állnak olyan képzések és készségek, amelyek szükségesek a videojáték-ipar tervezési pozícióinak megszerzéséhez, mint például a játéktervező, a játéktervező, a rendszertervező, a szinttervező, a küldetés scripter, a szabadon játszható prototípus-tervező, a szabadon játszható gyártás tervezője, ingyenes - az élő opciók tervezőjéhez, az asszisztens gyártóhoz és a tesztelőhöz.
Karrierlehetőségek
A diplomások elsajátítják a képzést, amely ahhoz szükséges, hogy a videojátékiparban tervezői pozíciókat keressenek olyan igényes pozíciókban, mint a játéktervező, a játékmenet tervezője, a rendszertervező, a szinttervező, a küldetésíró, a szabadon játszható prototípustervező, a szabad játék produkciós tervező, szabadon játszható élő műsorok tervezője, asszisztens producer és tesztelő.