Fejlett minőségirányítási kiválóság
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
9 napok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Ha részt vesz ezen a tanfolyamon, tudni fogja, hogyan biztosíthatja, hogy a minőség beépüljön termékeibe és szolgáltatásaiba a termék- és szolgáltatásfejlesztés kezdeti tervezési szakaszától kezdve.
A minőségirányítási program sikere vagy kudarca nagymértékben a szervezetében dolgozó személyektől függ.Ez a kurzus megadja a szükséges HR készségeket és ismereteket a minőségirányítási program sikeres végrehajtásához.
Ha részt vesz ezen a tanfolyamon, akkor megérti az ellátási lánc fontosságát a minőségirányítási program sikerében.Segít az ellátási lánccal való kapcsolat javításában.
Az alapvető eszközök és technikák megismertetésével fejlesztheti műszaki minőségirányítási készségeit.
A minőségirányítási erőfeszítések értékelésének hatékony módja az auditálás.Ez a kurzus felvázolja az ellenőrzési folyamatot, és bemutatja a főbb minőségi díjakat, amelyeket sok szervezet önellenőrzési eszközként használ.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után.A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
Tervezés a minőségért
- Tervezés, innováció és fejlesztés
- Tervezés ellenőrzése és irányítása
- Szabványok és előírások
- Szolgáltatási szektor minőségi tervezése
Minőségirányítás – a HR-faktor
- Emberek és szervezeti felépítés
- Csapatmunka a minőségért
- Kommunikáció a minőségért
- Képzés a minőségért
Minőségirányítás az ellátási láncban
- Beszerzési gyakorlat a minőségirányításban
- Vevő-szállító kapcsolatok
- A szerződéstől a partnerségig
- Innováció az ellátási láncban
- Az egymásrautaltság láncolata
Minőségi funkciók bevezetése – a minőség háza
- Megbirkózni az ügyfelek igényeivel
- A QFD a fő lépések
- A vevői igények beépítése a termék- és folyamatdefinícióba
- A QFD végrehajtása
Minőségirányítási eszközök, rendszerek és technikák
- Alapvető eszközök és technikák
- Hibamód-, hatás- és kritikussági elemzés (FMECA)
- Statisztikai folyamatvezérlés (SPC)
- A karbantartási teljesítmény javítása
Minőségi auditok, díjak és végrehajtás
- Minőségi auditok
- Malcolm Baldrige, a Deming-díj és az Európai Minőségi Díj
- Minőségirányítás megvalósítása
- A változás kezelése
Minőségirányítás a szolgáltatási szektorban
- Minőség a termékszervezetekben kontra szolgáltató szervezetek
- A szolgáltatások minőségének dimenziói
- Hogyan lehet elérni a szolgáltatás minőségét
- Kiváló ügyfélszolgálat és vevői elégedettség
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- Üzemeltetési igazgatók
- Karbantartási és üzemeltetési menedzsmentet vezet
- Vezető tisztségviselők, vezetők, tanácsadók és tisztségviselők, akik alapos minőségirányítási ismereteket szeretnének fejleszteni.
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után:
- Értékelje, hogy a minőséget már a tervezési szakasztól kezdve figyelembe kell venni.
- Ismerje meg, hogy a szervezetében dolgozók hogyan tudják elérni vagy megszegni minőségi céljait.
- Fejleszteni kell azokat a készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az ellátási lánccal együttműködve minőséget érhessenek el.
- Értékelje a rendelkezésére álló minőségi eszközöket és technikákat.
- Értse meg, hogyan érheti el minőségi céljait auditok és minőségi díjak használatával.
- Vizsgálja meg a minőségi állványok alkalmazásának bonyolultságát a szolgáltatásnyújtásban.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.