Fejlett stratégiai PR-menedzsment
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
Ha részt vesz ezen a PR-tanfolyamon, akkor kreatívan tárja fel a gyakorlati készségeket, valamint a szervezetek és márkák imázsának és hírnevének kezeléséhez szükséges kereskedelmi készségeket. A PR és a kommunikáció elméletének kontextusba helyezésével a lehetőségek széles skáláját kínálja a médiastratégia forradalmasításához, az affinitási csoportokhoz való kötődéshez és a tartalom kezeléséhez.
Ez a tanfolyam arra kényszeríti Önt, hogy minden erősségét, sürgető válságait és múltbeli akadályait beépítse a szervezet, a szolgáltatások vagy márkák DNS-ébe, amelyek kezelésével Önt bízták meg. Kifogástalan PR-kampányok megfogalmazásával a PR vizsgálatával a vállalati stratégiát összhangba hozhatjuk az érintettekkel való kapcsolattartás, a média, a rendezvények és a belső kommunikáció felélesztése érdekében.
A kurzus részét képezi a kurzus szempontjából releváns szervezetek helyszíni látogatása is, így a küldöttek jobban megérthetik, hogyan működnek kortársaik a való világban.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, legfeljebb hat (6) hónapig a tanfolyam befejezését követően.
Napirend
PR-kommunikáció irányítása
- A Public Relations eredete
- Belső és külső kommunikáció
- Kapcsolat-kezelés
- A PR csatornáinak megértése
Médiakapcsolatok és sajtóstratégia
- A PR legjobb gyakorlata
- A médiával való foglalkozás. Szerkesztők, véleménytartók és újságírók
- Médiakapcsolatok és interjútechnikák
- PR-lehetőségek megtalálása
Vállalati hírnév és az érintettek bevonása
- Hírnév építése
- Az érintettek észlelésének mérése
- Attitűdelemzés A befogadóképesség ösztönzése
- Kiváló vállalati arculat
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Válság- és problémakezelés
- A válság jelei
- A válság kezelése
- Problémakezelés és prioritások meghatározása
- Konfliktusok megoldása
Public Relations tervezés – Eszközök és módszertan
- A válság jelei
- A válság kezelése
- Problémakezelés és prioritások meghatározása
- Konfliktusok megoldása
Public Relations etikai kerete
- Public Relations, etika és elszámoltathatóság
- Bevált gyakorlat – Panaszkezelés és Regenerálás
- Integritás a PR Insight révén
- A vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a PR-re
Oldallátogatás
- Ipari látogatás egy megfelelő szervezetnél.
- Betekintés a cégek belső működésébe.
- Lehetőség a tanulásra gyakorló szakemberekkel való interakción keresztül.
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a PR tanfolyam alkalmas:
- marketing és PR kommunikációs igazgatók.
- Média- vagy marketingmenedzserek és PR-vezetők.
- Vállalati kommunikációs csapat
- A C-Suite vezetői
Tanulási eredmények
A PR tanfolyam elvégzése után képes leszel:
- Célzott PR-kampányok megvalósítása, amelyek javítják a szervezetek imázsát és hírnevét az érdekelt felekkel.
- A kommunikáció és a médiastratégia bajnoka az elkötelezettség, az üzenetalkotás és az információmegosztás révén.
- Készítsen barométert az érdekelt felek nézőpontjainak megértéséhez és értelmezéséhez, hogy kedvező megítélést alakítson ki.
- Megoldásokat dolgozzon ki az endemikus PR-problémákra és a válsággal kapcsolatos válaszlépésekre.
- Hozzon létre egy PR-keretet jelentéstételi és orvosi eljárásokból az aggályok kiemelésére és megoldására.
- Világszínvonalú PR legjobb gyakorlatok megvalósítása az etika elmélet, az elszámoltathatóság és a CSR használatával.
- Gyakorlati perspektíva kialakítása a szakterülete kortárs munkagyakorlatairól.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával valósítson meg cselekvési tervet a munkahelyén.