Működési stratégia és minőségirányítási kiválóság
London Business Training & Consulting
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 8 225
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Ez a tanfolyam végigvezeti a küldötteket a kiválóság kulcsfontosságú elemein a műveleti stratégián belül; a működési stratégia megértése és összehangolása a tágabb külső működési környezettel, az érdekelt felekkel való hatékony kommunikáció és elkötelezettség, valamint az időhorizontok hatékony kezelése a stratégia létrehozásán és bevezetésén belül.
Emellett fejleszti alapvető tudását és készségeit a minőségirányítás terén. A tanfolyam segít megérteni a hatékony minőségirányítási program eszközeit és technikáit. Átfogó ismereteket és készségeket biztosít Önnek egy hatékony minőségirányítási program kidolgozásához és megvalósításához szervezetében.
A kurzus a legfontosabb tanulási pontok összefoglalásával zárul, majd egy cselekvési tervezési gyakorlattal zárul, amelynek célja a megszerzett ismeretek és készségek azonnali alkalmazása a munkába való visszatérés után. A kurzus utáni támogatás is elérhető a cselekvési terv végrehajtásával kapcsolatban, a tanfolyam befejezését követő hat (6) hónapig.
Napirend
A működési környezet kezelése
- A szervezeti működési környezet megértése
- Műveleti stratégia létrehozási eszköztár
- Hatékony működési stratégia KPI-k beállítása
Működési stratégia – Időhorizontok kezelése
- A szervezeti működési környezet megértése
- Műveleti stratégia létrehozási eszköztár
- Hatékony működési stratégia KPI-k beállítása
Működési stratégia – Kommunikáció és átadás
- Üzleti eset készítése felsővezetők számára
- Hatékony kommunikáció és kapcsolattartás az érdekelt felekkel
- Hatékony átadás az üzemeltetési vezetői csapatoknak
Működési stratégia – Ipar 4.0 technológiák használata
- Emberi kiberrendszerek
- A dolgok ipari internete (IIOT)
- Prediktív elemzés
A minőség megértése
- Menedzsment és minőség
- A minőség ára
- Emberek, folyamatok és rendszerek
- A teljes körű minőségirányítási filozófia
Minőségirányítási vezetés
- Vezetés A TQM alapja
- minőség Vezetői szerepek és felelősségek
- minőségirányítás vs minőségi vezetés
- Operatív vezetés kontra stratégiai vezetés
A TQM átvétel hatszintű modellje
- 1. szint – Nem elkötelezett
- 2. szint – Drifterek
- 3. szint – Szerszámnyomók
- 4. szint – Javítók
- 5. szint – Díjnyertesek
- 6. szint – Világszínvonal
Vállalati környezeti minőségirányítás
- Környezetvédelem
- Környezetirányítási rendszerek
- A környezet minőségének folyamatos javítása
- Környezetgazdálkodási értékelés
Tervezés a minőségért
- Tervezés, innováció és fejlesztés
- Tervezés ellenőrzése és irányítása
- Szabványok és előírások
- Szolgáltatási szektor minőségi tervezése
Minőségirányítás – a HR-faktor
- Emberek és szervezeti felépítés
- Csapatmunka a minőségért
- Kommunikáció a minőségért
- Képzés a minőségért
Minőségirányítás az ellátási láncban
- Beszerzési gyakorlat a minőségirányításban
- Vevő-szállító kapcsolatok
- A szerződéstől a partnerségig
- Innováció az ellátási láncban
- Az egymásrautaltság láncolata
Minőségi funkciók bevezetése – a minőség háza
- Megbirkózni az ügyfelek igényeivel
- A QFD a fő lépések
- A vevői igények beépítése a termék- és folyamatdefinícióba
- A QFD végrehajtása
Tanfolyam áttekintése
- A legfontosabb tanulási célok összefoglalása és összefoglalása
- Akciótervezés
Célközönség
Ez a tanfolyam alkalmas:
- Műveleti vezetők
- Üzemeltetési igazgatók és vezetők
- Projektmenedzserek
- Karbantartási vezetők
- Vezető vezetők, menedzserek, tanácsadók és tisztségviselők, akik alapos minőségirányítási ismereteket kívánnak fejleszteni.
Tanulási eredmények
A tanfolyam elvégzése után:
- A külső működési környezet által a működési stratégia létrehozására és végrehajtására gyakorolt hatások mélyreható megértése.
- Biztosítson hatékony együttműködést a belső érdekelt felekkel.
- Hatékonyan adja át az üzemeltetési stratégiát az operatív menedzsment csapatnak.
- A minőségnek a sikeres szervezetekben betöltött szerepének átfogó értékelése.
- Megérteni a vezető szerep fontosságát a világszínvonalú minőségi szabványok elérésében.
- Értékelje szervezete különböző minőségi szintjeit.
- Értékelje a környezetkezeléshez szükséges készségeket.
- Értékelje a minőséget a tervezési szakasztól kezdve.
- Ismerje meg, hogy a szervezetében dolgozók hogyan tudják elérni vagy megsérteni minőségi céljait.
- Fejleszteni kell azokat a készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az ellátási lánccal együttműködve minőséget érjen el.
- A kurzus során elsajátított ismeretek és készségek felhasználásával hajtson végre egy cselekvési tervet a munkahelyén.