
Associate of Arts in
Művészetek munkatársa a Képzőművészeti Kiemelt területen, Liberal Arts & Sciences Mt. San Antonio College

Bevezetés
A képzőművészetre helyezett hangsúly lehetővé teszi a hallgató számára a hagyományos és kortárs két- és háromdimenziós stúdióművészet gyakorlatának és elméletének megértését, valamint bevezetést a nyugati művészet történetébe. Az alapozó kurzusok (24 egység) mellett a hallgatók tizenkét (12) egységet választanak ki valamelyik művészeti kategóriából.
Pathway Lehetőségek:
- Alkalmazott nyomdászat
- Kerámia
- Rajz
- ábra Rajz
- Képtár
- Grafikai tervezés
- Ábra
- Festés
- Fényképezés
- Portré tanulmányok
- Nyomdakészítés
- Szobor
- Szobor speciális effektusok smink
Képtár
Belépők
A program eredménye
A program tanulási eredményei
A program sikeres elvégzése után a hallgató:
- Elvégezte a szak alapozó képzéseit, amelyek esztétikai alapot jelentenek az alapképzésbe való átmenethez vagy az önálló művészi munkához.
- Legyen képes a kritikai gondolkodás képességét eredeti munkára alkalmazni.
- Legyen képes alkalmazni a tervezés elemeit és elveit az eredeti műalkotásra.
- Legyen képes alkalmazni a vizuális, szóbeli és írásbeli kommunikációban a művészet és a tervezés számos formája és területe számára alapvető képzőművészeti koncepciókat.
- Legyen képes elemezni a történelmi, kortárs, kortárs és személyes vizuális alkotásokat, amelyek művészi kifejezésmódokban különböznek egymástól.
- Legyen képes szóban, írásban és stúdiómunkában bizonyítani a nyugati művészet történetében való jártasságát.
- Legyen jártas a különféle vizuális művészeti technikákban és eszközökben, és használja ezeket a témák, médiák, stílusok és formátumok széles körének felfedezésére.
- A fókuszterületükön önálló eredeti alkotásokat készítsenek, bemutatva az alapvető szakmai gyakorlatokat.
Diákok tanulási eredményei
*A hallgatók tanulási eredményei közé tartoznak azok az általános készségek, ismeretek vagy alkalmazások, amelyeket a hallgatóknak bizonyítaniuk kell egy kurzus vagy tanulmányi program elvégzése után. A kurzusért vagy programért felelős tudományági oktatók dolgozzák ki ezeket az eredményeket, valamint mérik vagy értékelik a hallgatókat, hogy megállapítsák, teljesülnek-e az eredmények. A hallgatói tanulási eredmények értékelésének célja, hogy segítse kurzusaink, tantervünk, tanulói sikereink és/vagy oktatásunk javítását. A kurzusszintű hallgatói tanulási eredményeknek nem kell átfogónak lenniük, a kurzus egy adott aspektusára összpontosíthatnak, és ezen értékelések mérései nem feltétlenül részei a hallgató kurzusbeli érdemjegyeinek. Ne feledje, hogy a hallgatói tanulási eredmények nem feltétlenül képviselik a kurzus során elsajátítandó összes anyagot és célt.