Az Edexcel Level 7 BTEC Advanced Professional Diploma in Management Studies
The College of Central London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az Edexcel Level 7 BTEC Advanced Professional Diploma in Management Studies
A Főiskola most a BTEC/EDEXCEL, az Egyesült Királyság legnagyobb szakmai odaítélő szervezete által kidolgozott új Menedzsment Tanulmányok Diplomát kínálja. Ez egy elismert (posztgraduális) üzleti képesítés Nagy-Britanniában, és önálló szakmai képesítés. Elfogadják az MBA-hoz vezető útként. Egyes esetekben mentesség az MBA első évétől.
Útmutató és egységek
Az Edexcel Level 7 BTEC Advanced Professional Diploma in Management Studies
Ez a képesítés három alapegységből áll, amelyeket hat speciális egység támogat a rendelkezésre álló speciális egységek széles skálájából. Ez a képesítés bővíti és elmélyíti a tanulók menedzsment készségeit és ismereteit.
Ez egy lebilincselő program felsőoktatási és felnőtt tanulók számára, akik tisztában vannak azzal a foglalkoztatási területtel, amelyre szeretnének belépni, vagy amelyre szeretnének továbblépni a meglévő foglalkoztatáson belül. Megfelelő képesítést ad azoknak is, akik pályakezdést követően szeretnének pályát váltani, vagy vezetői állásba kerülni.
Professzionális testfelismerés
A 7. szintű BTEC felsőfokú szakmai képesítéseket a menedzsment tanulmányokban a szakmai előmenetel és a szakmai testületek általi elismerés szem előtt tartásával dolgozták ki. Alapvető fontosságú, hogy a tanulók maximális hasznot húzzanak tanulmányi programjukból.
Belépési képesítések
A hallgatók valószínűleg akkor profitálnak a legtöbbet a programból, ha rendelkeznek az alábbiak közül legalább az egyikkel:
- Stratégiai vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
- Első fokú (pl Üzleti tanulmányok tudományágak)
- BTEC HND diploma (pl. üzleti tanulmányok tudományágakban)
és
- A diákoknak általában 21 éves vagy annál idősebbeknek kell lenniük.
- Rendelkezniük kell a CEFR - 6.5 IELTS C1-es szintjével egyenértékű angol nyelvtudással, legalább 5,0-val minden szekcióban. Az érett (21 év feletti) hallgatók tapasztalatuk alapján mentesülhetnek a fenti követelmények némelyike alól, de ha nem az angol az első nyelv, a hallgatóknak friss bizonyítványt kell benyújtaniuk arról, hogy legalább IELTS 6.5-öt elértek a fent említettek szerint.
Kivételes esetben a megfelelő tapasztalattal rendelkező érett hallgatók kedvezményes belépést kaphatnak.
Tanterv
A PROGRAM FELÉPÍTÉSE:
Alapegységek – három központi egység van, köztük a 3. egység: Vezetéskutatás
Opciós egységek – tizenhat egységből kell a hallgatóknak hat egységet választaniuk a BTEC Advanced Professional Diploma megszerzéséhez.
Alapegységek
- 1. egység: Haladó szakmai fejlődés
- 2. egység: Változások kezelése a szervezetekben
- 3. egység: Menedzsmentkutatás – Projekt és prezentáció
Szakosodott egységek
- 4. egység: Stratégiai tervezés és végrehajtás
- 5. egység: Pénzügyi elvek és technikák kezelése
- 6. egység: Humánerőforrás tervezés és fejlesztés
- 7. egység: Menedzsment a tágabb környezetben
- 8. egység: Szervezetének vezetése
- 9. egység: Kulturális klímaértékek
- 10. egység: Vezetéskutatás
- 12. egység: Supply Chain Management
- 13. egység: A kreatív menedzser
- 14. egység: Pénzügyek kezelése stratégiai vezetők számára
- 15. egység: Virtuális szervezetek kezelése
- 16. egység: Humánerőforrás-politika irányítása
- 17. egység: Stratégiai marketingmenedzsment
- 18. egység: Kommunikációs stratégia kidolgozása
- 19. egység: Minőség- és rendszermenedzsment
1. egység: HALADÓ SZAKMAI FEJLESZTÉS
Az egység leírása
Ez az egység célja, hogy lehetővé tegye a tanulók számára, hogy felelősséget vállaljanak tanulási és fejlődési szükségleteikért, hogy megfeleljenek személyes, szakmai és szervezeti céljaiknak és célkitűzéseiknek. Ezt a jelenlegi készségek elemzésével, valamint személyes fejlesztési tervek elkészítésével és végrehajtásával érik el. Ez az egység kiemeli annak fontosságát, hogy másoktól visszajelzést kérjenek a teljesítmény javítása érdekében, folyamatosan felülvizsgálva a tanulási igényeket, mivel ezek a készségek felkészítik a tanulót a jövőbeli megerőltető felelősségekre és a karrier előrehaladására.
Tartalom
1. Személyes és szakmai készségek fejlesztésének módszerei:
Szakmai készségek: tanácsadás és mentorálás a személyzet saját tanulási és fejlődési követelményeinek támogatására, coaching készségek, multitasking, vezetői készségek, vezetési elméletek pl. Adair; vezetési stílusok, vezetési stílusok, folyamatos önfejlesztés, hogy megfeleljen az iparági szakmai testületekkel szemben támasztott követelményeknek, értekezletek vezetése és levezetése, hatékony előadások tartása.
2. Személyes készségek auditja:
Képesség-audit: személyes profil megfelelő önértékelési eszközökkel, pszichometriai tesztelés, személyes SWOT-elemzés (erősségek, gyengeségek felsorolása, fejlesztési vagy karrier-előrelépési lehetőségek azonosítása, az előrelépést fenyegető veszélyek azonosítása), valamint a vonatkozó vezetői kompetencia szabványok szerinti értékelés.
3. Személyes fejlesztési terv:
Személyes fejlesztési terv: a terv kidolgozásának stratégiája, a terv meglétének fontossága - szisztematikus vagy strukturált megközelítés biztosítása a tanuláshoz szükséges döntések meghozatalához és a tanulás megtervezésének módjához; élet- és karriertervezési célok kitűzése.
2. egység: A SZERVEZETI VÁLTOZÁSOK KEZELÉSE
Az egység leírása
Alvin Toffler híres megjegyzése „Ma csak egy állandó van, és ez a változás” néhány évtizeddel ezelőtt született, de most maga a változás gyors ütemben változik. Az ilyen változásokkal bizonytalanság és bizonytalanság jár. A szervezetek már nem dőlhetnek hátra, még a közszférában sem, ahol valaha az „egyensúlyi állapot” volt a jelszó. Mindenkit egyre nagyobb kihívás elé állít a változás. Ennek eredményeként a szervezetek vagy előrehaladhatnak, vagy elpusztulhatnak.
Tartalom
1. Háttér a változtatáshoz
Tényezők: bürokrácia, hierarchia, mechanikus kontra organikus, tudományos menedzsment, emberi kapcsolatok iskola, fordizmus; tudáskor, környezeti turbulencia, tervezett és kialakuló változás, szervezeti életciklus és fejlesztés, stratégia-struktúra illeszkedés, formális kontra informális szervezet.
2. Rendszerek mások megértésére és a változás folyamatába való bevonására
Rendszerek: érdekelt felek elemzése, rendszerek modellezése, rendszerek és alrendszerek, bemeneti transzformáció-kimenet modellezés, többszörös okok diagramja, „trópusi” tényezők, konfiguráció.
3. A folyamatos változás biztosítására szolgáló modellek megvalósítása
Modellek: szervezetfejlesztés, üzleti folyamatok újratervezése, tanuló szervezés, Kaizen, késleltetés és megfelelő méretezés, mátrixszervezetek, hálózati szervezetek, adhokrácia, virtuális szervezés, push and pull stratégiák, konfliktuskezelés, transzformációs vezetés, felhatalmazás, kontextuális tervezés, kontingencia tervezés
3. egység: VEZETÉSI KUTATÁS
- Projekt és prezentáció Az egység leírása
Ennek az egységnek az a célja, hogy lehetőséget biztosítson a tanulóknak, hogy integrálják a teljes programból származó összes tanulást. Ez az egység a 10. fejezettel együtt: Vezetési kutatási módszerek felismeri a hatékony projektmenedzsment fontosságát a mai gazdaságban. Az a tény, hogy két egység van a témában, felismeri, hogy mekkora munka szükséges egy megalapozott projekt kidolgozásához és megvalósításához. A tanulók bármelyik egységet elvégezhetik a másik nélkül is, de szükség lehet a 10. egységgel kezdeni, mielõtt ezzel az egységgel foglalkoznának, ha nincs tapasztalatuk a kutatási módszertan terén.
Tartalom
1. Új termék, szolgáltatás vagy folyamat fejlesztése
Fejlesztés: a termék, szolgáltatás vagy folyamat meghatározása, üzleti eset kidolgozása, esetindoklás, elsődleges és másodlagos források, hivatalos források, tacit tudás, projekt életciklusa, hozzáadott érték, piaci és vásárlói elvárások, haszonkulcsok és sérülékenység, piacelemzés.
2. Szükséges források
Erőforrások: gazdaságosság, hatékonyság és eredményesség, költségdimenziók - munkaerő, képzés és fejlesztés, anyagok, kellékek, azok forrásai, berendezések bérlése, szállás vagy hely, szállítás, forrásokhoz jutás, rezsiköltségek, adminisztráció, költségvetés és pénzforgalom, költségrések, források és képzés és fejlesztés értékelése, munkaerő tervezés, költség-haszon elemzés, kontingencia tényezők
3. A termék, szolgáltatás vagy folyamat megvalósítása és a siker nyomon követésére és értékelésére szolgáló intézkedések
Megvalósítás: piaci vagy pilot tesztelés, vezetés, delegálás és motiváció, csapatépítés, szakaszok lebontása, specifikációk kidolgozása, Gantt-diagram, PERT/CPA modellezés, minőségellenőrzés és elemzés, teljes minőségirányítás, minőségi lánc, mérföldkő diagramok, auditálás, integrációs és tárgyalási szerepkörök .
4. EGYSÉG: STRATÉGIAI TERVEZÉS ÉS VÉGREHAJTÁS
Az egység leírása
Ez az egység a 11. egységgel: Stratégiai áttekintéssel együtt elismeri a hatékony előrejelzés és tervezés fontosságát a jelenlegi globális gazdaságban. A szervezeteknek proaktívnak kell lenniük, és irányukat logikai elemzés határozza meg. Nem mindig lehet pontosan kiszámítani a jövőbeli eseményeket, de a fejlődés érzése nélkül könnyen elveszíthetjük versenyképességünket, piaci pozíciójukat és vásárlói hűségünket. Célszerűbb ezzel az egységgel kezdeni, mielőtt a 11. egységgel foglalkozna.
Tartalom
1. Menedzsment stratégia
Menedzsment stratégia: lehetőségek áttekintése; vonzereje az érdekelt felek számára; az érintettek részvétele; a lehetőségek elbírálásának kritériumai; megvalósíthatósági tanulmányok; kockázatértékelés; további friss anyagok áttekintése; költség-haszon elemzés; a szervezeti értékekkel való összhang; piaci pozícióra és részesedésre gyakorolt hatások; költségek és beruházások; eseti kiadások; forgatókönyv tervezés.
2. Jövőkép, küldetés, célok és intézkedések
Jövőkép kontra küldetés: alapvető szervezeti értékek, pl. etikai, kulturális, környezetvédelmi, társadalmi és üzleti; növekedés, profit, ügyfélorientáció, munkaerő-elvárás, vezetési stílus Célok és intézkedések: SMART(ER) célkitűzések; üzleti etika; tudatosság fokozása; a helyes gyakorlat előmozdítása; példakép; az érintettek bevonása; a sokszínűség kezelése; lelki és kulturális kérdések; környezetvédelmi megfontolások
3. A stratégia megvalósítása
Tervezés: általános szervezeti megállapodás megszerzése, szervezetfejlesztés, megvalósítás ütemterve, üzleti folyamatok újratervezése, célok szerinti irányítás, akciótervezés, teljesítményértékelés, struktúra és stratégiai illeszkedés, politika, kommunikációs rendszerek, irányelvek kialakítása, fókusz és átrendezés, készenléti tervezés , monitoring és értékelés ellenőrzési rendszerek, terjesztési és lépcsőzetes folyamatok.
5. EGYSÉG: PÉNZÜGYI ALAPELVEK ÉS TECHNIKÁK KEZELÉSE
Az egység leírása
Ez az egység az első a kettő közül, amely a tanulók számára alapot nyújt a stratégiai irányítási folyamathoz kapcsolódó pénzügyi elvekhez és technikákhoz. Ebben az egységben a költségek előrejelzési, értékelési és pénzügyi beszámolási eljárások alkalmazásával történő kezelésén van a hangsúly. A fő cél az, hogy a tanulók számára eszközöket és magabiztosságot biztosítson a pénzügyi információk alkalmazásához, elemzéséhez és értékeléséhez. Ez előrejelzési technikák használatával és érvényesítésével, valamint a pénzügyi kimutatások figyelembevételével javítja döntéshozatali készségeiket.
Tartalom
1. Előrejelzés
Előrejelzés: költségek előrejelzése, cash flow előrejelzések, szóródási grafikonok előrejelzési technikái, idősorok, lineáris regresszió, előrejelzés és ármozgások, indexek használata, indexszámok korlátai, előrejelzési problémák, ajánlások. Forrás: források, belső és külső forrásszerzési javaslatok, tőkeáttételi mutatók, különböző finanszírozási formák hatása a tulajdonosi és piaci megítélésre, a különböző projektekhez megfelelő források kiválasztása, költségek összehasonlítása.
2. Pénzügyi értékelési technikák
Befektetés: definíció, tőke- és bevételi ráfordítás, típusok és kölcsönhatás a kockázattal, érzékenységi elemzés Befektetés értékelése: számviteli megtérülési ráta; megtérülési idő és pénzáramlások, diszkontált cash flow - nettó jelenérték és belső megtérülési ráta, a pénz időértéke és a pénzbeli inflációra való tekintettel, valamint a reál diszkontráták, adózás és projektértékelés, utóaudit. A közszféra tőkeköltségvetése: társadalmi és etikai költségek és hasznok, valamint költség-haszon elemzés alkalmazása
3. Pénzügyi kimutatások
Kimutatások: az eredménykimutatásra, a mérlegre és a cash flow kimutatásra vonatkozó becslések és feltételezések, táblázatok használata a pénzügyi tervezésben, a pénzügyi erőforrások ellenőrzése és a kiegyensúlyozott eredménymutatók használata - Kaplan és Norton
Pénzügyi mutatók: a pénzügyi mutatók belső és külső alkalmazása, a vállalkozások pénzügyi profilja, az üzleti likviditást, hatékonyságot és jövedelmezőséget tükröző kulcsfontosságú kapcsolatok számítása
6. EGYSÉG: EMBERI ERŐFORRÁS TERVEZÉS ÉS FEJLESZTÉS
Az egység leírása
Ez az egység lehetővé teszi a tanulók számára, hogy a szervezet emberi erőforrásainak (HR) tervezéséhez és fejlesztéséhez szükséges tudásra, megértésre és készségekre összpontosítsanak. A tanulók kutatják a HR funkció szerepét, elemzik a HR tervezési és fejlesztési módszereket, valamint azt, hogy ezek hogyan járulnak hozzá a szervezeti célokhoz és követelményekhez, valamint elemzik a teljesítménynövekedést.
Tartalom
1. Emberi erőforrás menedzsment (HRM)
Emberi erőforrás menedzsment: definíció, EEM megközelítés jellemzői, EEM modellek pl. kontingencia modell, legjobb gyakorlat modell, Harvard Framework, Guest, Patterson; kulcsfontosságú HRM tevékenységek, HRM és személyzeti menedzsment, HR tanácsadás Humán erőforrás (HR) funkció: a HR szakember szerepe, a HR vezetői szerepek modelljei pl. Legge, Tyson és Fell; tevékenységek pl útmutatás, tanácsadás, szolgáltatásnyújtás, átcsoportosítás és kihelyezés, redundáns folyamatok és eljárások, szervezeti és jogi korlátok, integráció a különböző szervezeti célokhoz, a HR funkció értékelése.
2. HR tervezés és fejlesztés
Emberi erőforrás tervezés: a HR tervezés funkciói és szerepei, toborzási és kiválasztási folyamatok és módszerek, pl követelmények meghatározása, hirdetési megközelítések, kiválasztási módszerek, interjúk, toborzási és kiválasztási folyamatok eredményességének értékelése, a toborzással és kiválasztással kapcsolatos jogszabályok.
3. Teljesítmény
Teljesítmény: teljesítmény - monitoring módszerek, pl teljesítményértékelés, értékelési eljárások és technikák, fejlesztési folyamatok, jutalomkezelés, pl a munkakör értékelésének célja és módszerei, bérezést meghatározó tényezők; motiváció és munkával való elégedettség, stratégiák az alulteljesítés kezelésére, pl fegyelmi és panaszkezelési eljárások.
7. EGYSÉG: IRÁNYÍTÁS A TÁGÁBAN KÖRNYEZETBEN
Az egység leírása
Az információs és kommunikációs technológia térnyerése, a piacok és a verseny ebből következő globalizációja, valamint a mai sokszínűbb társadalom tiszteletben tartása azt jelenti, hogy a szervezeteknek gondoskodniuk kell arról, hogy jobban ismerjék a tágabb környezetet. A vezetőknek sokkal jobban kell foglalkozniuk tevékenységük kulturális, erkölcsi, etikai, szellemi és környezeti hatásaival, hogy ezek ne okozzanak konfliktust a működési körükön belül. Ezenkívül a vezetőknek tisztában kell lenniük a jelenlegi és fejlődő nemzeti és európai jogszabályokkal.
Tartalom
1. Az európai és globális integráció tágabb következményei és hatásai a szervezetekre
Európai és globális integráció: vállalati társadalmi felelősségvállalás, emberi jogok, vállalati értékek, nemzetközi intézmények - Világbank, IMFR, GATT, WTO, OECD, kulturális imperializmus és hegemónia, szuverenitás, intenzifikáció és áthatolás, dereguláció, technológiai determinizmus, behálózás és marginalizáció , közvetlen külföldi befektetések, MNC-k és TNC-k, mag- és perifériagazdaságok, vállalatirányítás.
2. A környezetvédelmi jogszabályok, irányelvek és útmutatások köre és hatásai, valamint a szervezeteknek el kell fogadniuk a környezetvédelmi jogszabályokat: európai jogszabályok, Európai Szociális Alap, foglalkoztatási mobilitási jogszabályok, oktatás és képzés, Befektetők az emberekbe, LSE-k Folyamatok: zöld vita, biodiverzitás , környezetromlás, decentralizált irányítás, ökológiai ellenőrzés és elszámolás, ökológiai modernizáció elmélet, externáliák.
3. A társadalmi-kulturális, etikai és morális kérdések, amelyek a jelenlegi gazdasági környezetben a szervezeteket érintik a jó gyakorlat kialakítása és megvalósítása érdekében
Társadalmi, kulturális, etikai és erkölcsi kérdések és a jó gyakorlatok megvalósítása: sokszínűség kezelése, munkaerő-profilalkotás, esélyegyenlőség, esélyegyenlőségi jogszabályok, munkahelyi méltóság, multikulturalizmus, rasszizmus, zaklatás, zaklatás és visszaélés, magánélet, titoktartás, szerződések foglalkoztatás és beleértett kifejezések, sztereotípiák és címkézés, politikai korrektség, előítéletek, etnikai hovatartozás, fogyatékosság, közvetlen és közvetett diszkrimináció, „üvegplafon”, intézményi rasszizmus, pozitív cselekvés, állampolgári jogok, állampolgári charta, erkölcsi követelmények, értékmerevség, felhatalmazás, stressz , vezetési stílus, kiegyensúlyozott életmód, gyermekgondozás, szakoktatási és képzési normák, munkavállalói részvétel, nyugdíjazási politika.
8. EGYSÉG: AZ ÖN SZERVEZETE VEZETÉSE
Az egység leírása
Ez az egység betekintést nyújt a tanulók számára a jelenlegi vezetői gondolkodásba a szervezet szemszögéből. A gyorsan változó munkakörnyezetben a hangsúly a hagyományos vezetési modellek helyett az elmúlt tíz év tanulmányain van. A tanulók figyelembe veszik a sikeres vezetők kompetenciáinak és stílusainak skáláját, annak a kontextusnak a fontosságát, amelyben a vezetés létezik, és azt, hogy a szervezetek hogyan tervezhetik meg, hogy megfeleljenek jelenlegi és jövőbeli vezetési követelményeiknek. Bár az egység a szervezet nézőpontját veszi figyelembe, olyan betekintést nyújt, amely hozzájárulhat a tanulók saját vezetői képességeik fejlesztéséhez. Az egység lehetőséget kínál elemző és hosszú távú tervezési készségek fejlesztésére is.
Tartalom
1. A vezetés jelenlegi elméletei és modelljei, valamint alkalmazhatósága különböző alosztályokra, szervezetekre, iparágakra és szektorokra Elméletek, modellek és stílusok: olyan univerzális elméletek, mint a transzformációs vezetés, a tranzakciós vezetés (Bennis, Bass), a karizmatikus vezetés (Conger és Kanungo, Shamir, House és Arthur, 1994), 7. szintű vezetés (Collins, 2001) Szituációs elméletek: pl. Háromdimenziós vezetéselmélet (Yukl, 2004)
2. Jelenlegi és jövőbeli követelmények
A vezetés jelenlegi és jövőbeli követelményei: általános kihívások, pl
3. Javaslatok a vezetés fejlesztésére
Javaslatok a vezetés fejlesztésére: a vezetők fejlesztésének különböző módszerei: tréningek, coaching, mentorálás, a vállalatok saját egyetemei, cselekvési tanulás, partnerkapcsolatok kulcsfontosságú oktatókkal, módszertan megváltoztatása a vezetőfejlesztési programokban, vezetők fejlesztése és szükség szerinti toborzás; modell a jövőbeli vezetési követelmények felmérésére, mint például a CEML legjobb gyakorlati útmutató a szervezetek számára és a kapcsolódó eszköztár
9. EGYSÉG: A KULTÚRA KLÍMA ÉRTÉKEI
Az egység leírása
Ez az egység a kultúra és az éghajlat megértésének döntő fontosságára összpontosít egy globalizált, sokszínű és többszörösen átalakított munkakörnyezetben. Az egység feltárja a nemzeti és szervezeti szintű kulturális kérdéseket, valamint a kultúra, az éghajlat és az értékek közötti különbségeket. Az egység azt is feltárja, hogy a menedzser hogyan tud hatékonyan együttműködni különböző kulturális környezetekben, és hogyan befolyásolhatja a kívánt szervezeti kultúra kialakulását.
Tartalom
1. Nemzeti és szervezeti kultúra és a szervezeti célok elérése
Kultúra: kultúra mint közös értékek, gyakorlatok és szokások, a szervezeti és nemzeti kultúrák meghatározásai, a kultúra felmenő szinten, szubkultúrák, szakmai kultúrák, szervezeti kultúra, iparági kultúra, nemzeti és nemzetek feletti kultúra; a kultúra modelljei, pl Trompenaars implicit-explicit faktorai, Schein három szintje
2. Hatékony kommunikáció az érintettekkel
Hatékony kommunikáció: stratégiák, a saját és szervezeti kultúra önismeretének fejlesztése, a sokszínű munkaerő előnyei, akulturációs programok, interkulturális kommunikációs készségek.
Érintettek: ügyfelek, fogyasztók, alkalmazottak, részvényesek, kormányok, közösségek, üzleti partnerségek és szövetségek – egyre nagyobb szükség van a különböző kulturális csoportokhoz tartozó emberekkel való együttműködésre (beleértve a hiedelmeket, értékeket, szokásokat és nyelvet)
3. Szervezeti értékek
Értékek: értékek vagy alapértékek a szervezeti kultúra részeként, az üzleti etikai válság és az értékvezetés új hangsúlya – az erős vállalati alapértékek kialakításának és támogatásának kerete.
Klíma: az éghajlat meghatározása, az éghajlat és a kultúra közötti különbség, a szervezeti klíma kulcsfontosságú szempontjai, pl rugalmasság, felelősség, szabványok, jutalmak, egyértelműség, csapat elkötelezettség, a vezetési gyakorlatok hatása az éghajlatra.
10. EGYSÉG: VEZETÉSI KUTATÁSI MÓDSZEREK
Az egység leírása
Ez az egység célja, hogy megismertesse a tanulókkal a formális kutatás során szükséges technikákat és módszereket. Az egység különféle kutatási módszerekkel foglalkozik, és lehetőséget kínál intervenciós vagy akciókutatás elvégzésére. A tanulóknak független kutatáson alapuló projektjavaslatot kell készíteniük a szakmai üzleti gyakorlat olyan területéről, amely érdekli őket, és hozzájárul szakmai fejlődésükhöz. Adott esetben a tanulók összekapcsolhatják az egység eredményeit a projekt végrehajtásával foglalkozó egységek eredményeivel.
Tartalom
1 Kutatási javaslat
Kutatási módszertanok: beavatkozás, be nem avatkozás, akciókutatás Hipotézis: meghatározás, alkalmasság, készségek és megszerezhető tudás, célok, célkitűzések, feladatmeghatározás, időtartam, etikai kérdések.
Cselekvési terv: kutatási kérdés vagy hipotézis indoklása, feladatdátumok, felülvizsgálati dátumok, monitorozási/felülvizsgálati folyamat, stratégia.
2 Kutatás
Elsődleges: kérdőívek - típus, elrendezés, megoszlás, a tanuló által összegyűjtött eredeti kutatási adatok; interjúk, interjúalanyok kiválasztása, elfogultság, adatok, idő, hely, stílus ellenőrzése; interjúk - előkészítés, formátum, stílus, felvétel.
Másodlagos: pl könyvek, folyóiratok, könyvtári keresés, informatika, internet, média használata. Kvalitatív adatelemzés: átiratok és rekordok értelmezése, kódolási technikák, kategorizálás, összefüggések, trendek, folyamatok, számítógépek használata; adatok és információk bemutatása.
Kvantitatív adatelemzés: kódolás/értékek, kézi/elektronikus módszerek, speciális szoftverek; adatok bemutatása, pl. Oszlop/kördiagramok, grafikonok, statisztikai táblázatok; változók összehasonlítása, trendek, előrejelzés.
3 Mutassa be és értékelje
Bemutató: pl. formális írásos formában, viva voce vagy szóbeli előadással, diagramos vagy grafikus ábrákkal.
Módszertan: prezentáció, pl. IT, audio, vizuális segédeszközök, idő, tempó; a tanulmányban alkalmazott módszerek közvetítésének kritikája, ajánlások, pl. az eredmények felhasználása, ajánlások a jövőre vonatkozóan, a jövőbeni kutatások területei.
Értékelés: tervezés, célok, fókusz, előnyök, nehézségek.
Kritériumok: cél, szerkesztés, formátum, sikeres sorrend, kritikai elemzés, bizonyítékok és megállapítások megvitatása.
11. EGYSÉG: STRATÉGIAI ÁTTEKINTÉS
Az egység leírása
Ez az egység a 4. résszel: Stratégiai tervezés és végrehajtás segíti a tanulókat abban, hogy felismerjék a hatékony előrejelzés és tervezés fontosságát a jelenlegi globális gazdaságban. A szervezeteknek proaktívnak kell lenniük a logikai elemzés által meghatározott irányokkal. Nem mindig lehet kiszámítani a jövőbeli eseményeket, de a fejlődés érzése nélkül könnyen elveszíthetjük versenyképességünket, piaci pozíciójukat és vásárlói hűségünket.
Tartalom
1 Rövid és hosszú távú környezeti tényezők
Környezeti tényezők: a vevői csoportok, részvényesek, beszállítók és alvállalkozók, a munkaerő és a közösség egészének igényei és elvárásai, a versenytársak és a piaci szektor egészének sikerének és irányának áttekintése, a várható változások hatásai hosszabb távon - politikában és jogalkotásban, technológiában, terméktervezésben, trendekben és elvárásokban, külső felmérések és statisztikák alkalmazása, megfelelő eszközök használata, SWOT elemzés, STEEP elemzés, piackutatás, elsődleges és másodlagos információk, vásárlói panaszok és visszajelzés, megvalósíthatóság.
2 Meglévő üzleti stratégiák, irányelvek és tervek
Üzleti stratégiák: megfelelő eszközök használata - értéklánc-elemzés, Porter öt erője, Boston növekedési részesedési mátrixa stb., belső felmérések és statisztikák, termékélettartam, stratégiai sodródás, piaci részesedés, megfigyelési és értékelési intézkedések, meg nem valósult és kialakuló stratégia, életciklus elemzés, globalizáció hatásai, fenntartható versenyelőny, árazási stratégiák, erőforrás-elemzés, méretgazdaságosság és választékgazdaságosság, alapvető készségek és kompetenciák, szervezeti kultúra elemzése, piaci egyensúly, tapasztalati görbék, összehasonlító elemzés.
3 A stratégiai tervezés lehetőségei
Stratégiai tervezés: Ansoff stratégiák, vertikális, hátra és előre integráció, horizontális integráció, differenciálás, költségvezetés, Mintzberg stratégiáinak megjelenése, vezetés és differenciálás, stratégiai szövetség, egyesülés, felvásárlás, versenystratégiák, értékalapú stratégia, kontingencia stratégia, piaci rés, piaci szegmentáció, értéknövelés, piaci részesedés.
12. EGYSÉG: ELLÁTÁSI LÁNC KEZELÉSE
Az egység leírása
Ennek az egységnek az a célja, hogy megértse az ellátási lánc irányításával kapcsolatos stratégiákat, rendszereket, irányelveket, eljárásokat és technikákat. Az egység segít a tanulóknak megérteni az ellátási lánc menedzsment fejlődését és a szervezetek által a hatékony beszállítói kapcsolatok fenntartása érdekében kidolgozott stratégiákat. Az egység lehetőséget ad a tanulóknak, hogy értékeljék az üzleti célokhoz való növekvő hozzájárulását. Az egység azt is megvizsgálja, hogy az e-ellátási lánc üzleti megoldásai hogyan segítik az ellátási lánc integrálását a versenyelőny érdekében.
Tartalom
1 Az ellátási lánc menedzsment (SCM) fejlődése
Fejlesztés: fizikai elosztás menedzsment, anyaggazdálkodás, logisztikai menedzsment és SCM (upstream és downstream).
Fogalmak: kereslet- és kínálatmenedzsment, push és pull modellek, vállalati erőforrás-tervezés (ERP), szállító által irányított készlet (VMI), hatékony fogyasztói válasz (ECR), értékláncok, lean kínálat, globális SCM, hozzájárulás az üzleti célokhoz.
2. A hatékony beszállítói kapcsolatok fejlesztésére és fenntartására használt stratégiák
Különböző típusú kapcsolatok: pl kontradiktórius, fejlesztési, együttműködési és stratégiai szövetségek, beszállítók fejlesztése, e-farok, üzleti vállalkozások, vállalkozások és fogyasztók közötti kapcsolatok, közvetítés és deközvetítés.
Hálózatok: beszállítói szövetségek, beszállítói szintek, szervezeti hálózatok, személyes hálózatok, aukciók.
3. Hogyan járulnak hozzá a webalapú alkalmazások az ellátási lánc teljes integrációjához
Egyedi elemek: intranetek és extranetek alkalmazása az ellátási láncba kapcsolt szervezetek értékláncának felépítésében, rendelésfeldolgozás, web alapú EDI, nyomkövető rendszerek.
4. Rendszerek, irányelvek és folyamatok
Különböző alkalmazások költségcsökkentésre és ügyfélszolgálatra: idősűrítés, igények kielégítése, a teljes tulajdonlási költség csökkentése.
13. EGYSÉG: A KREATÍV MENEDZSER
Az egység leírása
Ez az egység a kreativitással és az innovációval foglalkozik. Az innovatív emberek általában megkérdőjelezik a status quót, és különféle lehetőségeket keresnek, kíváncsiak az új dolgok tanulására és kipróbálására, valamint ötletes megoldásokat generálnak és felismernek. Az innovátorok kiszámított és kezelt kockázatokat vállalnak, miután tanultak a tapasztalatokból és átgondolták a tapasztalatokat, és felhasználják azokat a jövőbeli cselekvések tájékoztatására. Igényes, de elérhető célokat tűznek ki, és pozitívan és kreatívan reagálnak a kudarcokra. Fontos, hogy a trendek és fejlemények reális elemzése alapján előre látják a valószínű forgatókönyveket, és új lehetőségeket keresnek és cselekszenek. Az újítók ötletesek és kreatívak. Az egység arra törekszik, hogy a tanulókat olyan ismeretekkel és készségekkel ruházza fel, amelyek hatékony újítókká válhatnak.
Tartalom
1. Jelenlegi munkamódszerek és jelenlegi szolgáltatások és termékek
A saját és mások kreativitásának felszabadításának módszerei: jelenlegi és kialakulóban lévő politikai, gazdasági, társadalmi, technológiai, környezeti és jogi fejlemények; az ügyfelek elvárásainak és megítélésének fontossága, valamint a jövőbeli trendek nyomon követésének és megjelenítésének módja; a versenytársak fontossága, valamint viselkedésük trendjeinek és változásainak azonosítása.
2. Kreatív és innovatív megoldások
Kreatív és innovatív megoldások: laterális gondolkodás elmélete és alkalmazása, vízió- és problémamegoldó technikák; elemző eszközök elmélete és használata - SWOT és PESTLE technikák; költség-haszon elemzés alkalmazása; döntéshozatali folyamatok és stílusok; kockázatelemzés és kockázatkezelési technikák.
3. Innovációs esetek
Az innováció esetei: a változásmenedzsment hatásának főbb modelljei és módszerei, valamint ezek relatív erősségei és gyengeségei; a transzformációs és tranzakciós változás kapcsolata; vezetési stílusok és viselkedések.
4. Az innováció akadályai és korlátai
Az innováció akadályai és korlátai: politikai, bürokratikus és erőforrás-korlátozási technikák ezek kezelésére; konfliktusmegoldó; a munkakapcsolatok politikája; a jutalomkezelés elmélete és gyakorlata; technikák és alkalmazásaik az elvárások kezelésében; a változás/teljesítmény görbe elmélete és alkalmazása.
14. EGYSÉG: PÉNZÜGYI IRÁNYÍTÁS STRATÉGIAI VEZETŐKNEK
Az egység leírása
Ez a rész a második a kettő közül, amelyek a tanulók számára alapot biztosítanak a stratégiai irányítási folyamathoz kapcsolódó pénzügyi elvekhez és technikákhoz. Annak érdekében, hogy a tanulók megfelelő döntéshozatali készségeiket felhasználhassák saját szervezetükben, ez az egység arra ösztönzi őket, hogy vizsgálják meg a költségalapú pénzügyi adatok és információk természetét, a költségvetés-tervezési folyamat szervezetre gyakorolt hatását, valamint a költségcsökkentés és a költségcsökkentés fejlesztését. irányítási eljárások és folyamatok.
Tartalom
1. Költségfogalmak és alkalmazásuk
Fogalmak és rendszerek: osztályozások tárgy, funkció, termék (szolgáltatás) és viselkedés szempontjából, alternatív költség, költségek rögzítése és elemzése, munkaköltségszámítás, kötegelt költségszámítás, folyamatköltségszámítás, szerződéses költségszámítás.
Felelősség és ellenőrzés: költséghelyek, profit központok, befektetési központok, elszámoltatható irányítás, tervezési és ellenőrzési módszerek.
2. Költségvetési folyamat
Folyamat: a menedzsment fontossága, a folyamat lépéseinek rövid ismertetése a funkcionálistól a fő költségvetésig, a költség- és minőség-ellenőrzéshez való viszony, erőforrás-felhasználás és jövedelmezőség, számítógéppel támogatott folyamatok.
Költségvetések: típusok, rugalmas és fix költségvetés, nulla alapú költségvetés.
3. Költségcsökkentés és menedzsment
Költségcsökkentés: cél a költségkontrollhoz képest (standard költségszámítás és költségvetési ellenőrzés), értékelemzés és értéktervezés, költségcsökkentési programok bevezetésének nehézségei, minőség és érték, teljes körű minőségmenedzsment (TQM), a minőség költségeinek mérése.
Költségmenedzsment: tevékenységalapú költségszámítás (ABC) fejlesztése, költségszámítási és árképzési politika, tevékenységalapú költségvetés-tervezés, e rendszerek előnyei és korlátai.
15. EGYSÉG: VIRTUÁLIS SZERVEZETEK IRÁNYÍTÁSA
Az egység leírása
Az információkommunikáció és a technológia terén az elmúlt évtizedben bekövetkezett gyors fejlődés lehetővé tette a szervezetek közötti globális szintű interakciót, nemcsak a kereskedelemben és a transz-/multinacionális szervezeteken keresztül, hanem partnerségeken és közös vállalkozásokon keresztül is. Ez azt jelenti, hogy kapcsolatok és hálózatok jöhetnek létre, és jönnek létre, nemcsak a „nyugat” fejlettebb ipari gazdaságai és a „dél” fejlődő gazdaságai között, hanem a közelmúlt reformjait követően az új átmeneti gazdaságokkal is. a volt Szovjetunió, a szovjet blokk és Kína. Az Európai Unió méretének növekedése további dimenziót ad ehhez a növekedéshez és a tevékenységek kiszervezésének lehetőségéhez. Ennek eredményeként egyre több menedzser dolgozik olyan üzleti tevékenységben, amelyet már nem korlátoznak földrajzi korlátok, és az úgynevezett „virtuális szervezetekben” tevékenykednek.
Tartalom
1. Kulturális különbségek
Globalizációs elmélet: globalizálók, hagyományőrzők, transzformátorok, kultúrák, lehetőségek és veszélyek kezelése.
Kulturális hegemónia és imperializmus: nemzetállamok és nemzeti kultúra és üzleti gyakorlat, kultúra és etnicitás közötti különbségek, idegengyűlölet elkerülése, kulturális gyakorlat és vezetési gyakorlatra gyakorolt hatás megfigyelése, helyi megértés feltárása.
2. Alternatív szervezeti struktúrák és kommunikációs rendszerek
Virtuális szervezetelmélet: „határok nélküli szervezetek”, szervezeti struktúrák, mátrixstruktúrák, vezetési bürokrácia, organikus és mechanikus struktúrák, globális struktúrák, hálózatépítés, üzleti folyamatok újratervezése, szervezetfejlesztés, nyitott és zárt szervezetek.
3. Megfelelő virtuális csapatok és hálózatok
Virtuális csapatok és hálózatok: üzleti kapcsolatok építése és fenntartása, informális és formális kapcsolatok, globális hálózat, csapatok kontra csoportok, interaktív kommunikáció, testbeszéd, csapatfejlesztési elmélet, információcsere, csapatszerep elmélet, vezetési elméletek, vezetési stílus, döntéshozatal és döntéshozatal .
16. EGYSÉG: EMBERI ERŐFORRÁS-POLITIKA KEZELÉSE
Az egység leírása
Ez az egység célja, hogy lehetővé tegye a tanulók számára, hogy kritikusan megvizsgálják a humánerőforrás-politikákat saját szervezetükben, és összehasonlítsák azokat más szervezetekkel a bevált gyakorlatok azonosítása érdekében. A tanulók lehetőséget kapnak arra, hogy tájékozódjanak a vonatkozó jogszabályokról, és megfelelő ajánlásokat fogalmazzanak meg arra vonatkozóan, hogyan javítsák a szakpolitikákat saját munkakörnyezetükben.
Tartalom
1. HR-politikai követelmények
HR politika: a HR politikák meghatározása az eljárásokhoz képest, a HR politikák jelentősége, szakpolitikai területek, pl munkahelyi életminőség, munkakörülmények, méltányosság. A politika típusai: alkalmazottak fejlesztése, előléptetés, munka és magánélet egyensúlya, alkalmazottak minősége, életkor és foglalkoztatás, elbocsátás, etnikai megfigyelés, fegyelem, panasz, visszaélés, zaklatás, dohányzás, zaklatás, jutalmazás, esélyegyenlőség, munkavállalói kapcsolatok, egészség, stb. biztonság.
2. Struktúra és kultúra
Struktúra: szervezeti felépítés elméletei pl. Weber, Mintzberg, Handy, a szerkezet és a tervezés különböző formái, és ezek hogyan hatnak a HR-re, pl funkcionális, termék alapú, földrajzi, felosztott, mátrix; centralizáció, decentralizáció. Kultúra: mi a szervezeti kultúra, a kultúra és a szervezet egyéb vonatkozásai közötti összefüggések, pl cél és célok, szabályok és eljárások, szervezeti szabályzatok; hogyan hat a kultúra a HR funkcióra, a kultúra elméleti modelljei pl Handy, Hofstede, Schein.
3. HR politika egy adott szervezetben
Értékelés: elemezze a meglévő HR-politikákat és útmutatókat, vizsgálja meg a külső hatások széles körét, pl munkaügyi jogszabályok, gyakorlati kódexek, ACAS; azonosítsa azokat a területeket, amelyek javításra vagy felülvizsgálatra szorulnak, konzultáljon és állapodjon meg a vonalvezetéssel és az alkalmazottakkal, hogy meghatározzák a politikákkal kapcsolatos véleményeket.
17. EGYSÉG: STRATÉGIAI MARKETINGMENEDZSMENT
Az egység leírása
Ez az egység bemutatja a marketingstratégiát azoknak a tanulóknak, akik nem professzionális marketingszakemberek, de szeretnék megérteni, hogyan támogassák a stratégiai marketing folyamatot. Ez az egység bevezeti a tanulókat a marketingstratégiák alapelveibe. Fejleszti a tanulók tudását és megértését a marketingterv megfogalmazásával kapcsolatban, lehetővé teszi számukra, hogy megvizsgálják a jelenlegi marketingkörnyezetet, és segít átgondolni, hogyan járulhat hozzá a szervezet összes menedzsere a marketingcélok eléréséhez. A tanulók megismerkednek a marketingstratégiával és a marketingtervezési folyamattal kapcsolatos elméleti fogalmakkal, valamint annak különböző piaci helyzetekben való alkalmazásával.
Tartalom
1. Tervezési elvek, eszközök és technikák köre
Alapelvek: fogalmak, szisztematikus megközelítés, tevékenységek sorrendje és ütemezése, tevékenységek integrációja, erőforrásigény, időskálázás, monitorozás és ellenőrzési elemek.
Folyamatok: stratégiai marketing tervezési folyamatok (pl Peter Doyle, Malcolm McDonald), beleértve a stratégiai marketingelemzést, a marketingstratégia célkitűzéseinek meghatározását, az opciók értékelését, a választást, a megfogalmazást, a megvalósítást és az ellenőrzést.
Stratégiai marketing: a stratégiai marketing legfontosabb definíciói a Chartered Institute of Marketingtől és a fő szerzőktől (pl. Hugh Davidson; Peter Doyle; Philip Kotler; Malcolm McDonald), a stratégia természete és a marketing kapcsolatok a vállalati stratégiával (pl. Michael Porter), a stratégiai marketing szerepe és jelentősége egy szervezetben.
Marketingstratégia: marketingcélok és marketingstratégia meghatározása, szegmentálás, célzás és pozicionálás, marketingtevékenységi stratégiák termékre/szolgáltatásra, árképzésre, disztribúcióra, promócióra (reklám, eladásösztönzés, személyes értékesítés, direkt marketing.
Eszközök és technikák: szervezeti, iparági és piaci környezeti helyzetelemző eszközök és technikák (Porter Five Forces modellje; struktúra, magatartás és teljesítmény modell; SWOT elemzés, STEEPLE elemzés, marketing audit), portfólióelemzési technikák (pl. BCG mátrix, termék életciklus modell).
2. Marketing stratégiai lehetőségek
Opciók: Porter általános stratégiái (fókusz, költségvezetés és differenciálás), alapkompetenciák (G Johnson és K Scholes, G Hamel és CK Prahalad), versenyelőny (H Davidson, M Porter), befektetési lehetőségek értékelése (DF Abell és JS Hammond) , General Electric modell, Shell irányított politikai mátrix.
3. A marketingkörnyezet változásainak következményei
A marketingkörnyezet változásai: átállás a kínálati környezetről a kereslet felé, a piacok divatosodása, mikropiacok, növekvő elvárások, technológiai változások, verseny, globalizáció, szolgáltatás fontossága, áruvá válás, márkák eróziója, új korlátok.
18. EGYSÉG: KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA
Az egység leírása
A kommunikáció kulcsfontosságú a szervezeti hatékonyság szempontjából, mivel az alapja a tempó fenntartásának és annak biztosításának, hogy a változás a szervezet minden szintjén megtörténhessen. A megfelelő és összehangolt kommunikációs rendszerek kezelése révén a szervezet integrálhatja különböző részeit, hogy biztosítsa a munkaerő harmonizációját a tudatosság és a teljesítmény elérése érdekében. A mai szervezeteknek meg kell tervezniük kommunikációs rendszereiket, hogy biztosítsák a naprakész információkat; a tudás és a tudatosság mindig elérhető mindenki számára, akinek szüksége van rá.
Tartalom
1. A jelenlegi belső kommunikációs folyamatok erősségei és gyengeségei
Belső kommunikációs folyamatok: hatékony és eredményes, integrált és koordinált rendszerek, kommunikációs csatornák és áramlások, a szőlő, hálózatépítés, konferenciák, hírlevelek és céges magazinok, videokonferenciák, e-mailek és weboldalak, roadshow-k, szemináriumok, képzések és értékelések, csapattalálkozók, csapattájékoztatók folyamatok, frissítési rendszerek, vertikális csapatok, akciókészletek, oldalsó, lefelé és felfelé irányuló kommunikációs rendszerek.
2. A jelenlegi külső kommunikációs folyamatok erősségei és gyengeségei
Külső kommunikációs folyamatok: hatékony és eredményes, integrált és koordinált rendszerek, hálózatépítés, konferenciák, partnerségek, vegyesvállalatok, ügyfél- és üzleti fórumok, akciókészletek, érintettek befogadása és integrációja, kommunikációs csatornák és áramlások, bizalmi kapcsolatok fejlesztése, szinergia megteremtése.
3. A hatékony kommunikációt szolgáló stratégia megvalósítása, integrálása és értékelése
Stratégia a hatékony kommunikációhoz: kommunikáció mint infrastruktúra, stratégiai célok, stratégiai megvalósítás, tervezett és kialakuló stratégiák, stratégiai sodródás, monitoring versus értékelés, visszacsatolási folyamatok, eredmények meghatározása és mérése, cselekvési tervezés, ütemterv egyeztetése, költség-haszon elemzés, visszacsatolási rendszerek, ellenőrzés hurok.
19. EGYSÉG: MINŐSÉG- ÉS RENDSZERIRÁNYÍTÁS
Az egység leírása
Ez az egység az operatív rendszerek hatékony és eredményes stratégiai tervezésére és ellenőrzésére összpontosít, azok eredményességének és hatékonyságának javítása érdekében. A tanulók megértik a rendszerek és folyamatok tervezését és nyomon követését, valamint azt, hogy hogyan lehet ezeket nyomon követni és javítani.
Ez az egység lehetővé teszi a tanulók számára, hogy tanulmányozzák a minőség és a minőségi modellek fejlődését és fejlődését, valamint azt, hogy ezek hogyan kapcsolódnak a menedzsmenthez. A tanulók képesek lesznek saját szervezetükön belüli fontos minőségi szempontokra és a szervezeti teljesítmény javítására összpontosítani. Ennek az egységnek a tanulmányozásának eredményeként a tanulók képesek lesznek hozzájárulni a saját szervezetükön belüli üzleti kiválósághoz.
Tartalom
1. Az üzemirányítás stratégiai céljai
Stratégiai célok: a hatékony működésirányítás jelentősége; a műveletek szerepe; működési stratégia; stratégiai célok; minőség; időzítés; megbízhatóság; rugalmasság; költség; stratégiai döntéseket.
2. Megfelelő rendszerek
Minőség: meghatározások, minőségi guruk, a minőség fejlődése, a termékminőség és a szolgáltatás minősége, öt minőségi hiányosság, benchmarking, legjobb gyakorlat, önértékelés, jövőkép, folyamatos fejlesztés.
Rendszertervezés: folyamatok, célok, rendszerek és műveletek, a folyamatok elrendezése és áramlása, a technológia hatása a műveletekre és rendszerekre, a teljes minőségirányítási (TQM) filozófia, elvek, módszerek és technikák. Felügyeleti rendszerek: minőségbiztosítási rendszerek, minőségi körök, ISO9000/EN29000, TQM, minőségirányítás és ellenőrzés.
Modellek: fejlesztés, pl. Japán, USA, európai, Deming, Baldridge, European Foundation of Quality Management, '6 Sigma', aktuális fókusz, jövőbeli trendek.
3. Szervezeti teljesítmény
Cselekvési terv: cél, célok/célok, pl. Specifikus, mérhető, elérhető, reális, időkorlátos (SMART), erőforrások, célok.
Kezdeményezések: pl küldetésnyilatkozat, üzleti tervek, minőségi auditok/ellenőrzések, szolgáltatási szabványok, emberek fejlesztése, egészség és biztonság, energiahatékonyság, kockázatértékelés, Investors in People (IiP), Hazard Analysis Critical Control Path (HACCP), ISO9000, az üzletfejlesztés szinergiája .
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Development Management (C48) (Taught)
- The City, Egyesült Királyság
Felsőfokú üzleti adminisztráció – projektmenedzsment/ felsőfokú üzleti adminisztráció – projektmenedzsment szak (munkatapasztalattal)
- Toronto, Kanada
Felsőfokú üzleti adminisztráció – ellátási lánc és üzemeltetés menedzsment/ felsőfokú üzleti adminisztráció – ellátási lánc és üzemeltetés menedzsment szakon (munkatapasztalattal)
- Toronto, Kanada