Végzős Tanúsítvány az Interkulturális Vezetésben
University Of Maryland Baltimore
Kulcs információ
Campus helye
Baltimore, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
9 - 36 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 635 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Hitel óránkénti költség: $ 635,50 (állapotban), 861,50 $ (állapoton kívül)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A kultúrák közötti vezetés rendkívül releváns, 13 kreditből álló diplomás képesítései az online és a személyi megkönnyítést használják a meglévő kompetenciákra építve, saját és mások attitűdjeinek és észlelésének feltárásával és a tudás gyakorlati helyzetekre való alkalmazásával.
A program diákjaként növelni fogja az interkulturális kompetencia megértését és a szükséges eszközöket a kulturális különbségek megosztásához. A program végzősei fokozottan képesek lesznek részt venni a stratégiák gyakorlati alkalmazásában, hogy pozitívan befolyásolják a szervezetükön belüli sokszínűség éghajlatát.
A határidőre történő felvétel iránti kérelmek július 15-ig esedékesek.
Karrier Outlook
A Job Outlook 2018 szerint az Országos Főiskolák és Munkaadók Szövetsége által készített éves jelentés, az interperszonális készségek és a csapatban való munka képessége a jövőbeni alkalmazottak egyik leginkább keresett készsége.
A program befejezése után a hallgatók felkészülnek arra, hogy az interkulturális vezetői tanúsítványon keresztül szerzett készségeket alkalmazzák a magánszektorban való foglalkoztatásra, valamint a helyi, állami és kormányzati pozíciókra az egészségügyben, a tudományban, a szociális munkában, a jogban, közösségi szerepvállalás és oktatás.
A program felépítése
Az Interkulturális Vezetés program egy 13 kredites, öt kurzusú diplomás tanúsítvány. Négy tanfolyamot kínálnak online, amelyek maximális rugalmasságot biztosítanak a dolgozó szakemberek igényeinek kielégítésére. Továbbá egy hiteles kötelező helyszíni rezidens lesz, amely a végső kurzussal párhuzamosan történik.
Ez a program felkészíti a diákokat a megfelelő interkulturális kölcsönhatásokat előmozdító kommunikációra, cselekvésekre és viselkedésre. A diákok megtanulják a különböző kulturális csoportokkal, a kultúrák közötti kommunikáció stratégiáival és a kulturális válaszkészség gyakorlati alkalmazásával kapcsolatos stratégiákat.
Van egy online tanfolyam az Ön számára?
Van egy online tanfolyam az Ön számára? Íme néhány figyelmeztetés az online tanulásról, mielőtt elkezdené a bemerülést.
Az online tanfolyamok több időt igényelhetnek, mint az egyetemi osztályokon.
- Ha érdekel egy online kurzus, mert úgy gondolja, hogy kevesebb munkát fog végezni, mint egy hagyományos szemtől-szembe, akkor ez a tanulási stílus nem megfelelő. Higgye el, vagy ne, több időt tölthet az online környezetben végzett feladatok tanulmányozásában és befejezésében, mint amennyit egy egyetemi tanfolyamon fog. Hogy lehetséges? Az online környezet szöveg- és tevékenységalapú. Az oktatóval és más résztvevőkkel való kommunikációhoz be kell írnia az üzeneteket, a válaszokat, és fel kell töltenie a hagyományos kurzusokon gyakrabban előforduló írásos feladatokat. Az előadóanyagok olvasása és a tanulási tevékenységekben való részvétel több időt vehet igénybe, mint az oktató hallgatása, hogy előadást tartson. Sok résztvevő úgy véli, hogy az online kurzus legalább annyira működik, mint egy egyetemi tanfolyam; Egyesek azt mondják, hogy az online tanfolyamuk több munkát végzett. Azonban a legtöbb résztvevő úgy érzi, hogy ez a kiegészítő munkaterhelés több, mint kompenzálható azzal a ténnyel, hogy képesek voltak „osztályba lépni”, ha volt időük, akár 2 órától 18 óráig. sok kreatív tevékenység és tanulási tapasztalat. Ahelyett, hogy előadnánk, aktív résztvevő a tanulási folyamatban. Sok résztvevő úgy véli, hogy ez sokkal élvezetesebb, és növeli a képességüket arra, hogy a való életben alkalmazzák azt, amit tanulnak.
Az online tanfolyamok jó időgazdálkodási készségeket igényelnek.
- Az online tanfolyamok számos előnye az, hogy képes lesz arra, hogy a tanfolyamán dolgozhasson, ha akarod és hol akarsz. Az online tanfolyamok azonban NEM önálló tanfolyamok. Vannak hozzárendelési határidők, mint az egyetemi tanfolyam. Nagyon könnyű elhagyni ezeket a határidőket és lemaradni a tanfolyamukban. A határidők betartása a fő oka annak, hogy az online résztvevők nem sikerülnek. Könnyű késleltetni és elolvasni az olvasást, késleltetni az üzenetek kiküldését a vitafórumon, és elfelejteni feltölteni az írásos feladatokat. A legtöbb dologhoz hasonlóan, ha nem sikerül megfelelően kezelni az idejét, eltemetve találja magát egy látszólag leküzdhetetlen kurzus-hegy alatt. Az online kurzusok megkövetelik az önfegyelmet, hogy a tanulmányok befejezéséhez időt szánjanak. Ez azt jelenti, hogy az online tanulást prioritásként kell elvégeznie, és ne hagyja, hogy más tevékenységek zavarják.
- Ez azt jelenti, hogy egy olyan minőség, amelyet sikeresnek kell lennie, a „fegyelem”. Míg Ön egy online közösség része lesz, és másokkal együtt fog dolgozni, az Ön felelőssége, hogy bejelentkezzen és részt vegyen. Túl könnyű lehet a bejelentkezést leállítani, amikor nem azt mondja, hogy minden nap egy bizonyos időpontban tegye meg. Az Ön feladata, hogy saját ütemtervet hozzon létre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy részt vesz az osztályában, és hogy elég időt biztosít a feladatok elvégzésére.
Az online kurzus elszigeteltséget teremthet a társaiktól.
- Egyedül tanulni csak a számítógéppel, mivel társa lehet, hogy nem elégíti ki azokat, akiknek a tanulási tapasztalatuk részeként magas szintű társadalmi tevékenységre van szükségük. Az online környezet sokkal más hangulatú, hogy néhány hozzászokik. Önnek tisztában kell lennie az ilyen elszigeteltség érzéseivel, és készen kell állnia arra, hogy segítséget kérjen, ha elkezdi akadályozni a tanulmányait. A gyors e-mail az osztálytársa vagy az oktatója számára segíthet abban, hogy jobban érzi magát, ha hiányzik a közösségérzet. Ez nem azt jelenti, hogy nem lesz interakció az osztálytársaival egy online tanfolyamon. Valójában sok online résztvevő igazolja, hogy az online tanfolyamok inkább kölcsönhatásba lépnek társaikkal és oktatóival. Valójában sok résztvevőnk azt mondja, hogy jobban megismerték osztálytársaikat az ilyen típusú tanulási környezetben.
A hozzászólások és az oktatók visszajelzése korlátozott és késleltetett lehet.
- A hagyományos osztályteremben a résztvevők azonnal visszajelzést kapnak társaiktól. Az online környezetben az ilyen közvetlen kapcsolat hiánya lesz. Ha azonnali visszajelzésre van szüksége a vita észrevételeivel kapcsolatban, ha sok kérdést kell feltennie, mielőtt megértené egy fogalmat vagy egy hozzárendelést, ha szüksége van a gesztusok vagy az arckifejezések előnyére, hogy pontot szerezzen vagy megértse a megjegyzéseket mások közül az online oktatás esetleg nem a legjobb választás az Ön számára.
- Az oktatótól kapott visszajelzések kizárólag írásbeli észrevételek formájában, nem pedig szóbeli megjegyzések formájában lesznek. A hagyományos kurzusok során az oktatók személyesen dolgoznak, vagy különleges intézkedéseket tesznek a résztvevők megismerésére. Egy online kurzusban általában nincs közvetlen kapcsolat az oktatóval. Ha úgy érzi, hogy gyakran kell látnia az oktatóját, hogy sikerüljön, akkor az online tanulás nem megfelelő az Ön számára. Az oktatóval való kapcsolatának túlnyomó többségét azonban e-mailen vagy más elektronikus kommunikáción keresztül kell megtervezni. Az ilyen kommunikáció késleltetett visszajelzéseket is tartalmaz, bár a legtöbb online oktató jó, ha rövid időn belül válaszol az elektronikus kommunikációra.
Az online kurzusok aktív tanulónak kell lenniük.
- Az online tanfolyamok attól függnek, hogy a résztvevők aktív tanulók, abban az értelemben, hogy elvárható, hogy a tanulók az interneten (pl. Cikkek és weboldalak) további információkat találjanak meg, amelyeket a hozzászólásokra és az írásbeli feladatokra helyeznek. A legtöbb hagyományos kurzus passzív tanulást foglal magában, amely az osztályteremben előadásokon keresztül történő információátvitel formájában történik, ami elvonja a vita idejét. Az online környezetben rövid audio előadások lesznek letölthetőek, de a virtuális osztályterem nagy része aktív tanulási tevékenységeket foglal magában, pl. Vitafórum, online csoportmunka, írásbeli feladatok.
- Tehát ahhoz, hogy jól tudjon egy online tanfolyamon, önálló tanulóként kell lennie (vagy válnia kell). Ennek természetesen előnyei is vannak. Az online oktatás lehetőséget nyújt arra, hogy önálló tanulók legyenek. Sok résztvevő élvezi az online beszélgetéseket, mint a szemtől-szembe. Néhány résztvevőt megfélemlítenek egy csoport előtt beszélve, vagy vonakodnak a kérdés megválaszolására, kivéve, ha tudják, hogy helyesek. Az online megbeszélések időt adnak arra, hogy megvitassák és összeállítsák a vitafórumokat, valamint olvassák el és olvassák újra mások megjegyzéseit, mielőtt magukra ugranak. Továbbá a résztvevők, akiknek az angol a második nyelvük, gyakran jobban érzik magukat a megértéshez és a tükrözéshez szükséges idővel, mivel könnyű lehet egy kicsit elveszíteni egy gyors tempójú vitában.
- Az online tanulás egyik legnagyobb előnye az aktív tanulási stílus és a társaik tanulása. Tehát, ha kezelheti az online tanulás által okozott extra munkát, fejleszti ki a jó vezetési készségeket, hozzászokik a szemtől-szembe való kölcsönhatás hiányához, és tolerálja a késleltetett visszajelzést, majd készen áll az online tanulás előnyeire!
Program befejezés idővonal
- A tanfolyamok sorrendben kerülnek megrendezésre.
- A résztvevők csak az őszi belépésre korlátozódnak.
- Bár a diákok többsége kilenc hónapon belül fejezi be a programot, a program befejezéséig legfeljebb három évet kaphat.
Tanfolyamok
Kultúrák és kultúrák közötti kommunikáció (3 kredit)
- A kurzus célja a kulturális környezet összefüggéseinek tanulmányozása. A három fő cél: a kognitív és tapasztalati anyagok megszerzése a diákok számára, amellyel saját kulturális identitásukat tudatosítani tudják; fokozzák ismereteiket a keresztkultúrás helyzetben várható különleges kommunikációs problémákról; és lehetőséget adjon a diákoknak, hogy új betekintést nyújtsanak a kultúrák közötti találkozásokba.
A verseny történeti feltárása az USA-ban (3 kredit)
- Ez a kurzus az alapfogalmakra és fogalmakra épül, melyeket az egyik, az identitás-specifikus közrend és a különböző közösségekre gyakorolt hatásainak vizsgálata során tárgyalnak. A diákok az USA-ban a faji, etnikai és kulturális csoportok történelmi tapasztalatai révén mélyebb megértést alakítanak ki az identitásokról és a kereszteződésről.
A kultúra történelmi feltárása az Egyesült Államokban (3 kredit)
- A diákok továbbra is vizsgálják a csoport identitásának történetét az Egyesült Államokban a közrend és a történelmi tapasztalatok révén. Különös figyelmet fordítanak a társadalmi mozgalmak, az érdekképviselet és az allyship hatására, miközben gyakorlati készségeket biztosítanak az önellátáshoz.
A kultúrák közötti vezetés gyakorlati alkalmazása (3 kredit)
- Ebben a kurzusban a diákok megtanulják és gyakorolják az interkulturális fejlődés fogalmát személyes és szakmai életük különböző aspektusaira. A tanulók az életük során is szerezhetnek eszközöket a tanulás folytatására és az interkulturális készségek fejlesztésére.
Interkulturális hatásintézet (1 kredit)
- Az Interkulturális Vezetőképző Intézet lehetőséget nyújt a diákok számára, hogy szembesüljenek az interkulturális tanulással és mélyebben megértsék a négy online tanfolyam során megtanult fogalmakat és készségeket. Ezen túlmenően ez az intézet biztosítja az interkulturális fejlődés szerves részét képező reflexiós és csoportközi párbeszédet. A diákok bemutatják a csúcspontjukat, szakmai szervezetük szervezeti értékelését.
Felvételi
Az online tanúsítványprogramhoz való hozzáférés szelektív. Szükség van egy amerikai főiskolai diplomára vagy annak egy nem amerikai oktatási intézményből származó megfelelőjére. GRE nem szükséges a programhoz való belépéshez. Nincs szükség konkrét egyetemi tanulmányi kurzusra.
A tanúsítvány program teljes vagy részmunkaidőben vehető igénybe. A nemzetközi résztvevők számára a vízum nem szükséges, mert a programot online kínálják.
Alkalmazási anyagok szükségesek
Minden pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani, kivéve az átiratot, amelyet közvetlenül a Graduate School-ba kell szállítani.
- A nemzetközi pályázóknak: Hivatalos TOEFL vagy IELTS pontszámjelentések: A nemzetközi pályázóknak be kell mutatniuk az angol nyelvtudást, közvetlenül a TOEFL-től (angol nyelv, mint idegen nyelv tesztelése) vagy az IELTS (Nemzetközi Angol Nyelvtesztelő Rendszer) ügynökségeknél kell elküldeniük. A minimálisan szükséges pontszámok 80 az Internet alapú TOEFL-en, és 7,0 az IELTS-en.
- Maryland lakosainak: Töltse ki a Residency alkalmazást honlapunkon.
- Nyilatkozat a tudományos célokról és a szakmai érdekekről - Adja meg az online pályázattal az akadémiai célú nyilatkozatot (300-500 szó), amely a) célt szolgálja e bizonyítvány fokozatának elérésében, és b) hogyan illeszkedik a szakképzés az Ön általános szakmai céljaihoz.
- Önéletrajz vagy folytatás - Küldés az online alkalmazással.
- Átírások az összes korábbi főiskoláról / egyetemről. Hivatalos dokumentumok benyújtása a Graduate School-hoz (lásd az alábbi címet) az alkalmazás időpontjában. A felajánlott beutazóknak hivatalos dokumentumokat kell benyújtaniuk (az alábbiakban a hazai és nemzetközi résztvevők számára feltüntetett), mielőtt beiratkoznának az ellenőrzésre, mielőtt ajánlatunkat hivatalosnak tartanánk.
- Hazai átiratok: A hivatalos átiratoknak a kibocsátó intézmények által lezárt borítékba kell kerülniük, amely igazolja a megadott fokozat odaítélését. Másolatok, megnyitott vagy lezárt borítékok, nem hivatalos nyomat vagy faxok nem fogadhatók el hivatalos dokumentumokként. Az egyetemektől érkező átiratok kérésének folyamata több hétig is eltarthat, ezért kérjük, tervezze meg megfelelően.
- Nemzetközi átiratok: A nemzetközi pályázóknak egy (1) angol nyelvű átiratot és egy (1) hivatalos anyanyelvi átiratot vagy jelölőlapot kell benyújtaniuk minden egyes egyetemen vagy egyetemen.
- Befejezett online jelentkezési lap.
- Minden hivatalos pontszámot a TOEFL-től (kérjük, használja az 5848-as intézményi kódot) vagy az IELTS-et a Graduate School-ba.
- Nem visszatérítendő pályázati díj 75 USD (US): Fizessen online vagy küldjön közvetlenül a Graduate School-nak.
Megjegyzés: A GRE-pontszám nem szükséges a tanúsítványprogramhoz való belépéshez.
Program pillanatkép
- 13 A hitelesítéshez szükséges hitelek
- Költség óránként: $ 635.50 (állapotban), 861,50 $ (állapoton kívül)
- 9: A tanúsítvány teljesítéséhez szükséges hónapok átlagos száma (akár 3 évig is eltarthat).
Felvételi határidők
- Most elfogadja a kérelmeket 2019 őszére .
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Média- és vezetési bizonyítvány
- Richmond, Amerikai Egyesült Államok
Érettségi bizonyítvány kulturálisan reagáló vezetésből
- Richmond, Amerikai Egyesült Államok
Művészeti munkatárs a globális vezetésben
- Santa Barbara, Amerikai Egyesült Államok